اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا آخر سال محقق می‌شود

اشتغالزایی 2500 نفر در کارخانه «دیار خودرو اصفهان»/تولید خودروی وینگل 5

تا پایان سال در کارخانه خودروی دیار خودرو اصفهان 2500 نفر مشغول به کار می‌شوند.

اشتغالزایی 2500 نفر در کارخانه «دیار خودرو اصفهان»/تولید خودروی وینگل 5

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان ظهر امروز جمعی از خبرنگاران در قالب سفیران خبر از کارخانه خودروسازی دیار خودرو که در شهرستان گلپایگان واقع است بازدید کردند.

این کارخانه خودروسازی بزرگترین واحد صنعتی در شهرستان گلپایگان است و نخستین خودروسازی است که در مقیاس انبوه در استان اصفهان تولید خودرو می‌کند.

این کارخانه در زمینی به مساحت 14 هزار هکتار در حال احداث است که فاز نخست ساختمان‌های تولیدی و اداری آن به بهره‌برداری رسیده است.

این کارخانه توانسته است از سال گذشته تولید خودروی سواری وانت تولید و در نظر دارد از سال آینده خودروی سواری نیز تولید کند.

مهمترین محصول به روز این کارخانه تولید خودروی وینگل 5 است که مورد استقبال قرار گرفته و تولید سالانه این محصول به 30 هزار خودرو رسیده است.

گفتنی است این کارخانه 20 درصد از قطعات این خودروها توسط ساخت داخلی ساخته می‌شود و بقیه به صورت مونتاژ در کشور چین به این کارخانه آورده می‌شوند.

مهمترین محصولاتی که در داخل این کارخانه ساخته می‌شود لوازم جانبی خودرو همچون شیشه، صندلی، اگزوز، فنر و ضبط صوت، رنگاری خودرو است.

این کارخانه در نظر دارد با تعامل شرکت سرمایه‌گذار بتواند تمامی قطعات خودروی استاندارد روز دنیا که با یورو 4 است را تولید کند.

برای هزار و 500 نفر با تکمیل کارهای بعدی کارخانه برای 2500 نفر اشتغال‌زایی ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/63012/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول