اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال:

کارخانه تولید خوراک دام و طیور خلخال از رکود خارج می‌شود

فرماندار شهرستان خلخال از آغاز کار بررسی و حل مشکل کارخانه تولید خوراک دام و طیور خلخال و خارج شدن این واحد تولیدی از رکود در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

کارخانه تولید خوراک دام و طیور خلخال از رکود خارج می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ محمدی صبح امروز در جریان بازدید از کارخانه تولید خوراک دام و طیور آذر کولش خلخال اظهار داشت: این واحد تولیدی راکد و تعطیل در زمینی به مساحت چهار هکتار و 10 سیلو با ظرفیت 33 هزار تن و تجهیزات مناسب و خط تولید برای ادامه فعالیت آماده می‌باشد.

محمدی در خصوص تعطیلی این واحد نیز گفت: این کارخانه در سال 72 احداث شده و در سال 76 با ظرفیت تولید روزانه 300 تن خوراک دام و طیور و کنسانتره آغاز به کار کرد.

وی یادآور شد: این واحد تولیدی پس از چهار سال فعالیت در سال 81 به علت عدم وجود نقدینگی و مشکلات تهیه مواد اولیه کارخانه به صورت راکد در‌آمد و تا به امروز نیز تعطیل بوده است.

فرماندار شهرستان خلخال از سرمایه‌گذار و مجری این کارخانه خواست تا با جدیت و توان مضاعف، در کنار مسئولان پیگیر حل مشکلات و اشتغال‌زایی این واحد تولیدی شود.

محمدی اضافه کرد: راه‌اندازی این واحد موجب کاهش بیکاری در شهرستان و اشتغال بیش از 90 نفر به صورت مستقیم در سه شیفت کاری و 200 نفر به صورت غیر مستقیم خواهد شد.

وی بیان داشت: محصولات تولیدی این کارخانه به صورت فله‌ای و بسته‌بندی در زمان تولید به استان‌های آذربایجان شرقی، غربی، زنجان، گیلان، مازندران و سایر مناطق کشور صادر می‌شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمدی تصریح کرد: تلاش می‌شود که این طرح نیز مثل سایر طرح‌های اشتغال‌زا و تولیدی شهرستان خلخال فعال شده و با به‌کارگیری نیروهای کاری و فعال در این زمینه و فعال شدن چرخه تولید این کارخانه نیازهای کشاورزان و دامداران منطقه برطرف شود.

انتهای پیام/62008/ط20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول