اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه‌آهن کرمان خبر داد

رفع مشکلات ورود و خروج مسافران به راه‌آهن کرمان

مدیرکل راه‌آهن استان کرمان گفت: مشکلاتی در هنگام ورود و خروج مسافران در ایستگاه راه‌آهن کرمان وجود دارد که با توجه به اقدامات در دست انجام این مشکلات برطرف می‌شود.

رفع مشکلات ورود و خروج مسافران به راه‌آهن کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مهرداد پاسیار ظهر امروز در نشست مجمع نمایندگان استان کرمان اظهار داشت: قطار کرمان - یزد با کرایه 2 هزار تومانی در گذشته فعالیت می‌کرد که شکایات بسیار زیادی داشت، اما در سال گذشته با پیگیری‌های صورت گرفته این قطار عوض شد و بر خلاف افزایش کرایه بلیت آن به 5 هزار تومان هیچ اعتراضی صورت نگرفت، زیرا امکانات خوبی به مردم ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در راه آهن کرمان راه 10 ساله را یک ساله رفتیم، عنوان کرد: کارخانه‌های ما جوابگوی ساخت واگن‌های مورد نیاز داخل نیستند و ما نمی‌توانیم از خارج واگن وارد کنیم.

مدیرکل راه‌آهن استان کرمان ابراز داشت: با دستور زاهدی رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان و دیگر نمایندگان قطار نور به کرمان آمد و باید به این نکته توجه داشت که برای آمدن قطار نور به کرمان یک شبه تصمیم‌گیری نشد و مدت‌ها زحمت کشیده شده است.

پاسیار با بیان اینکه تغییر ساعت قطارها برای ما مقدور نیست، گفت: امکانات قطار نور مطلوب است و مردم کرمان دنبال این هستند که قطار نور در این استان باشد.

وی تصریح کرد:‌ مشکلاتی در هنگام ورود و خروج مسافران در ایستگاه راه‌آهن کرمان وجود دارد که با توجه به اقدامات در دست انجام این مشکلات برطرف می‌شود.

پاسیار از راه‌اندازی چند خط ریلی طی یک سال گذشته در استان کرمان به مسیرهای مختلف خبر داد و اظهار کرد: قطار مشهد با پیگیری نمایندگان مجلس هر روز برای کرمان فعال است.

وی بیان داشت: تقسیم‌بندی راه‌آهن به صورت استانی نیست و بنا بر محور انجام می‌شود و بخشی از خط‌های ریلی استان کرمان در دیگر استان‌ها قرار گرفته است.

انتهای پیام/80019/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول