اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر راه و شهرسازی در گفت‌وگو با فارس:

قیمت بلیت راه‌آهن شوشتر اختلاف چشمگیری با سایر خطوط ندارد

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: قیمت بلیت راه‌آهن شوشتر به تهران و مشهد اختلاف چشمگیری با سایر خطوط ندارد.

قیمت بلیت راه‌آهن شوشتر اختلاف چشمگیری با سایر خطوط ندارد

عبدالعلی صاحب‌محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: قیمت بلیت‌های اعلام شده برای خط ریلی شهرستان شوشتر به تهران و مشهد اختلاف چشمگیری با سایر خطوط ندارد و باید در این زمینه اطلاع‌رسانی صحیحی صورت گیرد.

وی با اشاره به برخی قیمت‌‌های اعلام شده بلیت در روزهای گذشته گفت: در روزهای گذشته قیمت‌هایی برای خط راه‌آهن شوشتر به تهران و مشهد اعلام شده است که این قیمت‌ها برای قطارهای جدید، چهار تخته و با خدمات بالاست ولی قیمت‌ها در قطار شش تخته اندیمشک به تهران با اندکی افزایش روبه‌رو بوده است که این افرایش نیز به اندازه معقول است.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: از ابتدای هفته آینده بلیت قطارها دو روز، با کیفیت بسیار بالا و چهار روز نیز به صورت شش تخته به فروش می‌رسد و پس از آن بر اساس برنامه زمان‌بندی شده اقدام خواهد شد.

صاحب‌محمدی در ادامه گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه بلیت فروشی قطار در روزهای آینده برای شوشتر آغاز می‌شود، تصریح کرد: بلیت فروشی برای شوشتر از روز شنبه 11 خردادماه سال‌جاری آغاز می‌شود و از تاریخ یاد شده هر روز از شوشتر قطاری به مقصد تهران و مشهد حرکت خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه قطارها قرار شده است به صورت چرخشی فعال شوند، گفت: قطارهایی که قرار است از اندیمشک به مقصد تهران و یا مشهد حرکت کنند از این پس از شوشتر به این مقاصد حرکت خواهد کرد و مشکل فنی و ابنیه خاصی نیز برای این روند وجود ندارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه امکان افزایش ظرفیت قطارهای شوشتر نیز وجود دارد، تاکید کرد: در صورتی که استقبال مردم شوشتر از این خط راه‌آهن افزایش یابد امکان افزایش ظرفیت قطارهای شوشتر به مقاصد تهران و مشهد نیز وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در روزهای گذشته شایعات زیادی برای قیمت بلیت قطار شوشتر به تهران و مشهد در جراید و سایت‌های مختلف منتشر شده بود که سخنان مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی این شبهات را تا حد زیادی برطرف کرد.

انتهای پیام/72006/ر30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول