اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس‌ مجمع نمایندگان اصفهان خبر داد

رفع مشکل معوقات بازنشتگان فولاد و راه‌آهن در آینده نزدیک

رئیس‌ مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: جلسه‌ای با حضور وزیر راه و صنعت و معدن تشکیل دادیم که امیدواریم با توجه به توافقات انجام شده هر چه سریع‌تر مشکل معوقات بازنشستگان فولاد و راه‌آهن رفع شود.

رفع مشکل معوقات بازنشتگان فولاد و راه‌آهن در آینده نزدیک

محسن صرامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: چند روز پیش در وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی با حضور عباسی وزیر کار، غضنفری وزیر معدن و تجارت، مرتضوی رئیس سازمان تأمین اجتماعی کشور و منصوری نماینده لنجان و محجوب نماینده کارگران کشور جلسه‌ای برای پیگیری رفع مشکلات بازنشستگان فولاد و ذوب‌آهن تشکیل شد.

وی افزود: هدف این جلسه تعیین تکلیف نحوه انتقال اموال از وزارت صنعت، معدن و تجارت به وزارت کار، رفاه و تأمین اجتماعی بود که موافقت‌های خوبی حاصل شد.

رئیس‌ مجمع نمایندگان استان اصفهان تصریح کرد: امیدوارم حاصل این جلسه مورد تأیید هیئت دولت قرار بگیرد تا مشکلاتی که همیشه بر سر راه زندگی بازنشستگان فولاد و راه‌آهن بوده است برای همیشه مرتفع شود.

وی اضافه کرد: در این جلسه از مسئولان این دو ارگان این درخواست را داشتیم که از سخت‌گیری‌های حوزه‌ای دست بردارند و وزارت راه و وزارت صنعت و معدن هر کدام گام‌هایی از خواسته‌های خود عقب‌نشینی کنند.

صرامی تصریح کرد: امیدواریم این دو نهاد مطابق قانون هرچه سریع‌تر برای انتقال اموال تفاهم کنند تا حقوق و معوقات بازنشستگان با تسهیلات لازم هر چه سریع‌تر در اختیار این قشر زحمت‌کش قرار بگیرد.

انتهای پیام/63008/ط20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول