اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

آغاز رقابت 33 نامزد شورای شهر آبیک برای 9 کرسی

33 نامزد شورای اسلامی شهر آبیک برای کسب 9 کرسی در شورای این شهر از امروز به صورت رسمی رقابت خود را آغاز کردند.

آغاز رقابت 33 نامزد شورای شهر آبیک برای 9 کرسی

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، مردم شهر آبیک طبق قانون به دلیل دارا بودن جمعیت بیش از 50 هزار نفر، برای نخستین‌بار در چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا 9 نفر را به عنوان اعضای اصلی شورای اسلامی شهر آبیک انتخاب می‌کنند که علاوه بر این 9 کرسی چهار نفر نیز به عنوان عضو علی‌البدل شورای شهر تعیین می‌شوند.

این در حالی است که در سه دوره انتخابات شورای اسلامی شهر آبیک، پنج نفر به عنوان اعضای اصلی شورای شهر و سه نفر به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب می‌شدند.

بنابراین گزارش، در چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر آبیک 40 نفر ثبت‌نام کرده بودند که از این تعداد دو نفر انصراف داده و پنج نفر رد صلاحیت شدند.

در شهر خاکعلی نیز در این دوره از انتخابات 20 نفر ثبت‌نام کرده بودند که سه نفر انصراف داده و دو نفر هم رد صلاحیت شده‌اند.

هم‌زمان با آغاز تبلیغات نامزدهای شورای اسلامی شهر و روستا از امروز، 33 کاندیدای تایید صلاحیت شده شهر آبیک تبلیغات خود را از کارت ویزیت گرفته تا بنرهای چند متری آغاز کردند.

از 33 نامزد شورای اسلامی شهر آبیک، 29 نفر مرد و چهار نفر زن هستند که در این میان تمام اقشار مانند کارمند، وکیل، استاد دانشگاه، شغل آزاد، فرهنگی و مهندسین رشته‌های مختلف عمران حضور دارند.

در میان نامزدهای شورای اسلامی شهر آبیک، سه نفر یک دوره، دو نفر سه دوره و یک نفر دو دوره عضو شورای اسلامی شهر آبیک بوده‌اند.

در بین کاندیداهای شورای اسلامی شهر آبیک، 15 نفر در رده سنی 25 تا 35 سال، 14 نفر در رده سنی 36 تا 45 سال و چهار نفر در رده سنی 46 تا 55 سال هستند.

در شهر خاکعلی نیز از 15 نفر نامزد شورای اسلامی شهر، هشت نفر در رده سنی 25 تا 35 سال، چهار نفر در رده سنی 36 تا 45 سال، دو نفر در رده سنی 46 تا 55 سال و یک نفر در رده سنی 56 تا 65 سال هستند.

در شهر خاکعلی نامزدهای چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی، سه نفر یک دوره و دو نفر دو دوره عضو شورای اسلامی این شهر بوده‌اند.

در میان نامزدهای شورای اسلامی شهر خاکعلی شغل آزاد، کارمند، پزشک و کشاورز نیز به چشم می‌خورد.

در بین نامزدهای شورای اسلامی شهر خاکعلی تنها یک نفر زن کاندید شده است.

انتهای پیام/77006/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول