اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار خوی تاکید کرد

آموزش شاخصه‌های جنگ نرم توسط مربیان آموزش هیئت‌های اجرایی انتخابات

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار خوی توجه به شاخصه‌های جنگ نرم را در آموزش هیئت‌های اجرایی مهم دانست.

آموزش شاخصه‌های جنگ نرم توسط مربیان آموزش هیئت‌های اجرایی انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از خوی میرسیاوش اسبقی صبح امروز در دوره‌های آموزشی هیئت‌های اجرایی انتخابات خوی، اظهار داشت: آموزش هیئت‌های اجرایی انتخابات، مجریان و ناظران را آماده خواهد کرد تا بسترهای مشارکت گسترده مردم را فراهم کنند.

وی افزود: قانونمندی و تامین سلامت انتخابات از دیگر اهدافی است که همه دست اندرکاران، مجریان و هیئت‌های اجرایی باید مد نظر داشته باشند.

اسبقی با اشاره به لزوم آموزش هیئت‌های اجرایی شعب اخذ رای، تصریح کرد: مربیان باید پیرامون مباحث مهمی نظیر شاخصه‌های جنگ نرم نیز بپردازند.هیئت‌های اجرایی با دلسوزی و قانون مداری، بیشترین نقش در مشارکت مردم و اعتماد سازی بر نظام را عهده دار هستند.

اسبقی با اشاره به رعایت بی طرفی و امانتداری مجریان انتخابات، اظهار داشت: اعضای هیئت اجرایی باید به رسالت مهم خویش که همان اعتماد مردم به نظام و ایجاد بستر و زمینه حضور باشکوه و عزت آفرین مردم در انتخابات است فراهم آورند.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار خوی با اشاره به منویات رهبری در زمینه حضور پرشور مردم در انتخابات، ادامه داد: همه داوطلبان شوراهای شهر و روستا باید از امکانات، فضا و بستر مناسب به نحو شایسته و مساوی استفاده کنند.

اسبقی آموزش‌های انتخاباتی را از ارکان مهم انتخابات دانسته و افزود: از طرف وزارت کشور طرح جامعی در این زمینه تدوین و ابلاغ شده است که اجرای دقیق آن وظیفه اصلی هیئت‌های اجرایی انتخابات شهر و روستا است.

وی گفت: اعضای هیئت‌های اجرایی و نظارت باید امین مردم در حفظ و صیانت از آرا و پرهیز از هر اقدامی که بر صیانت از آرای مردم خدشه وارد کند، باشند.

انتهای پیام/61001/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول