اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بویین زهرا:

انتخابات اهمیت دادن به شعور سیاسی ملت است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بویین زهرا گفت: نفس برگزاری انتخابات اهمیت دادن به شعور سیاسی ملت است.

انتخابات اهمیت دادن به شعور سیاسی ملت است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، گردهمایی سیاسی حوزه مقاومت بسیج خواهران بویین زهرا امروز با حضور حجت‌الاسلام حسن شجاعی‌مهر مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بویین زهرا در حسینیه سیدالشهدا این شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام حسن شجاعی‌مهر با اشاره به فلسفه وجودی انتخابات اشاره کرد و اظهار داشت: انتخابات به این دلیل برگزار می‌شود که انحصار قدرت در دست گروهی اندک و اقتدار حکومت در دست گروه خاص شکسته شود و از استبداد و دیکتاتوری اقلیت بر اکثریت جلوگیری شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بویین زهرا در ادامه نظام جمهوری اسلامی ایران را متکی به آرای مردم دانست و تأکید کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران با اتکا به آرای مردم تأسیس شد و برای تداوم خود نیز به حضور مردمی در همه صحنه‌ها نیاز دارد.

وی تصریح کرد: این امر مهم همواره از طریق مشارکت گسترده مردم در صحنه انتخابات به منصه ظهور و بروز رسیده است.

شجاعی‌مهر، نفس انتخابات را اهمیت دادن به شعور سیاسی ملت دانست و اذعان داشت: انتخابات موجب تقویت پایه‌های اجتماعی مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران شده است و میدان را برای فعالیت همه سلایق باز کرده است.

این مسئول ادامه داد: از این رو نفس انتخابات، اهمیت دادن به شعور سیاسی ملت است و در بستر این مشارکت سیاسی است که سبب می‌شود مردم به نظام سیاسی خودشان اعتماد کنند و آن را از خود بدانند و در مصائب و شدائد پشتیبان آن باشند.

این مقام مسئول در پایان به اهمیت این دوره از انتخابات ریاست جمهوری نیز اشاره کرد و اظهار داشت: علاوه بر اهمیت کلی انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران با توجه به حساسیت‌ها و چالش‌های پیش رو، انتخابات این دوره با توجه به اوضاع بین‌المللی، بیداری اسلامی منطقه‌ای و صف‌بندی جریان‌ها و گروه‌های سیاسی داخلی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

انتهای پیام/77008/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول