اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه بویین زهرا:

انتخابات بارزترین جلوه مشارکت سیاسی در ایران است

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بویین زهرا گفت: انتخابات بارزترین جلوه مشارکت سیاسی در جمهوری اسلامی ایران است.

انتخابات بارزترین جلوه مشارکت سیاسی در ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، گردهمایی سیاسی پایوران سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بویین زهرا امروز با حضور حسین رجبی، فرمانده سپاه ناحیه این شهرستان در سالن جلسات این ناحیه برگزار شد.

حسین رجبی در ابتدای سخنان خود با اشاره به نزدیک شدن زمان انتخابات، به تلاش همه برای خلق حماسه‌ای با شکوه اشاره کرد و اظهار داشت: در سالی که مزین به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی است، همه وظیفه دارند برای خلق حماسه‌ای باشکوه و شگفتی‌ساز تلاش و فعالیت گسترده‌ای داشته باشند.

وی در ادامه به وظیفه سپاه در خلق حماسه سیاسی نیز اشاره کرد و افزود: سپاه نیز وظیفه خود می‌داند که همچون آحاد ملت به همراه تمام نیروهایش به میزان توان و مقدوراتش در ایجاد این حماسه نقش‌آفرینی کند و در آن سهم داشته باشد.

رجبی، انتخابات را بارزترین جلوه مشارکت سیاسی در انقلاب دانست و اذعان داشت: ده‌ها انتخاباتی که تاکنون در جمهوری اسلامی ایران برگزار شده، شاهد قطعی و صادقی برای نشان دادن اهتمام نظام و مردم به جایگاه انتخابات است و انتخابات در انقلاب اسلامی ایران بارزترین جلوه مشارکت سیاسی است که به نقش‌آفرینی مردم در اداره کشور اصالت قائل است و مشارکت سیاسی مردم را نشانه رشد یافتگی و مزیت نظام سیاسی می‌داند.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بویین زهرا، کارآمدی و توانایی اداره کشور را مهم‌ترین ویژگی کاندیدای اصلح دانست و تأکید کرد: شاید در میان شاخصه‌های مد نظر مقام معظم رهبری شاخصه کارآمدی و انتخاب فردی در حد و قواره ریاست جمهوری و توانا در مدیریت اجرایی کشور بیش از دیگر مؤلفه‌ها در ماه‌های اخیر مورد تأکید مقام معظم رهبری قرار گرفته است.

وی در پایان ابراز داشت: از این رو همه باید با توجه به معیارها و شاخص‌های رهبری فرد اصلح را انتخاب کنند.

انتهای پیام/77008/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول