اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اختصاصی فارس/

لیست خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت انتخابات شورای شهر قزوین اعلام شد

مسئول تشکل خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت قزوین لیست نهایی 13 نفره این تشکل را اعلام کرد.

لیست خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت انتخابات شورای شهر قزوین اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، با آغاز تبلیغات انتخابات شوراهای شهر به قزوین که با اعلام سعید میربهاء فرماندار این شهرستان شانزدهم خردادماه عنوان شده بود، به سراغ محمدابراهیم اسدی مسئول ستاد خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت شهر قزوین رفتیم تا علاوه بر کسب اطلاع در خصوص نامزدهای این ائتلاف درباره اهداف آنان نیز موارد لازم را کسب کنیم.

فارس: وعده‌هایی را در نشست خبری قبلی در خصوص نحوه تبیین و انتخاب افراد برتر از بین نامزدها داده بودید، آیا این مهم محقق شد؟

اسدی: بله، اقداماتی را در این خصوص انجام داده‌ایم که از جمله آن تشکیل کمیته تخصصی پنج نفره و شورای داوری 18 نفره بود.

همچنین کسب نظرات 22 نفر از مدیران حوزه شهری و اساتید دانشگاه نیز در این خصوص انجام شد و علاوه‌ بر اینها، فراخوان از همه نامزدها و پاسخ مثبت 56 نفر از آنان به راهکارهای تشخیص نامزدها از دیگر مسائل پیگیری شده و اقدامات بوده است.

برقراری دو مرحله آزمون کتبی در رابطه با شناخت عمیق از وضعیت کلی شهر قزوین با 46 هزار پاسخ تستی مورد کنترل قرار گرفته و انجام مصاحبه چهره به چهره نامزدها با شورای داوری و کمیته تخصصی از دیگر اقدامات انجام شده‌ای در این خصوص است.

فارس: در حال حاضر نفرات لیست خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت قزوین چه کسانی هستند؟

اسدی: از بین 56 نامزد، نهایتا 20 نفر به صورت کاملاً کارشناسی شناسایی و از این بین 13 نفر که آمادگی مشارکت در ایجاد ستاد انتخاباتی و تبلیغاتی داشتند انتخاب شده‌اند که اسامی آنها به ترتیب عبارتند از فصیح رامندی، علی صادقی نیارکی، فاطمه اشدری، محمدرضا صدیقی، علی‌حسن ظاهری، مجید آهنگریان، وحید زرگر، علی رسولی، حسین غیاثوند، علی فرخ‌زاد، مصطفی کشاورز کلهر و حسن رجبی.

فارس: در رابطه با تبلیغات و تشکیل ستاد انتخاباتی چه اقداماتی انجام داده‌اید؟

اسدی: در رابطه با تبلیغات با تعیین شعار «شهر بهتری را آرزو کن» به صورت پیامک، نشریه و برنامه‌های در قالب بروشور و انجام همایش‌های متنوع با دعوت از سخنرانان ملی و منطقه‌ای به ویژه دعوت از عامه مردم به وسیله نصب بنرهای تبلیغاتی به منظور افزایش شور انتخاباتی اقدامات درخور توجهی صورت گرفته است.

فارس: چه برنامه‌هایی را برای تبلیغات در دستور کار قرار داده‌اید؟

اسدی: طی ایام تبلیغات، برنامه‌های متفاوتی از جمله همایش و نشست چهره‌ به چهره و پاسخ به سئوالات اهالی محله‌های مختلف قزوین در نظر گرفته شده است که این برنامه‌ها امروز با مراسم میثاق نامزدهای این نیز با شهدا و والدین آسمانی آنها در مزار شهدای قزوین از ساعت 19 آغاز می‌شود.

همایش بزرگی نیز روز 21 خرداد ماه مصادف با شب میلاد امام حسین(ع) با سخنرانی مهرداد بذرپاش برگزار و همچنین همایش روز 17 خرداد ماه نیز با حضور دکتر شاکری به مناسبت مبعث رسول اکرم(ص) پس از نماز مغرب و عشا در مسجد امام خمینی(ره) قزوین برگزار می‌شود.

همایش دیگری نیز مصادف با ولادت حضرت ابوالفضل(ع) با سخنرانی ملی برگزار می‌شود.

همچنین نشست چهره به چهره و پاسخ به سئوالات اهالی هادی‌آباد قزوین با نامزدهای این لیست نیز روز شنبه 17 خرداد ماه پس از نماز مغرب و عشا در مسجد 14 معصوم برگزار می‌شود.

نشست چهره به چهره نامزدهای لیست خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت قزوین با مردم مینودر نیز دوشنبه 20 خرداد ماه پس از نماز مغرب و عشا در مسجد المهدی مینودر برگزار و همچنین راه‌آهن نیز در همین سلسله نشست‌ها می‌توانند روز یکشنبه 19 خردادماه پس از نماز مغرب و عشاء در مسجد جواد‌الائمه راه‌آهن با نامزدهای این لیست دیدار و به صورت چهره به چهره گفت‌وگو کنند.

فارس: شعار شما برای این دوره از انتخابات شورای شهر چیست؟

اسدی: شعار ما در این دوره از انتخابات شورای شهر، آبادانی و پیشرفت با خدمتگذاری است که به امید خدا در صورت انتخاب شدن، پس از برگزاری انتخابات، استقلال و تعامل حداکثری شعار شورای شهر خواهد بود.

فارس: دغدغه و نگرانی یا نقطه قوت این دوره از انتخابات شورای شهر از دیدگاه شما چیست؟

اسدی: اعمال نظرات و انتخابات سیاسی، قومی، قبیله‌ای، دوستی، گروهی و به ویژه بازگشت به قدرت از طریق کرسی شورای شهر برای تفکر غیر اصولگرایی افراد متخصص، متعهد، شایسته و کار بلد را به حاشیه خواهد راند و در صورت ورود به شورا می تواند آسیب‌هایی را به دنبال داشته باشد.

فارس: اهمیت این دوره از انتخابات شورای شهر تا چه میزان است؟

اسدی: همانطور که می‌دانید مقام معظم رهبری فرمودند «انتخابات ریاست جمهوری انتخابات شوراها را از چشم دور نکند»، خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت نیز یک ساز و کار کشوری را در دستور کار قرار داده که ما هم به صورت استانی در این خصوص اقدام می‌کنیم.

فارس: انتخاب لیست شما به چه صورت بوده است؟

اسدی: به دور از هرگونه ملاحظات سیاسی، گروهی، دوستی، قومی و قبیله‌ای و کاملاً با روش مستند و قابل دفاع، لیست خود را از بین سایر لیست‌ها و مستقل انتخاب کردیم.

البته ویژگی این لیست نیز برخورداری از افراد با تجربه در کنار جوانان نخبه، با برنامه و دارای تفکر تیمی است. همچنین وجود تخصص‌های مورد نیاز شورای شهر و پاسخگو بودن از امتیازات دیگر لیست خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت است.

فارس: صحبت پایانی در خصوص لیست آبادانی و پیشرفت قزوین چیست؟

اسدی: هر نظری که مردم بدهند و هر کسی را که انتخاب کنند، ما باید به آن تمکین کنیم و برای پیشرفت و آبادانی شهر، دست در دست افراد منتخب بگذاریم، چرا که نهایتاً شورای شهر منتخب، شورای همه شهروندان است. بنده نیز از همه افرادی که در این تشکل شبانه‌روزی زحمت کشیدند، تشکر می‌کنم و به تشکل‌های مختلف دانشجویان و کانون‌های فرهنگی، آمادگی برگزاری جلسات مناظره به صورت لیستی، گروهی و فردی را اعلام می‌کنیم.

انتهای پیام/2667/ب40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول