اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‌ها در خرداد 92 – 262

حسینی: ستاد بین‌المللی قالیباف شروع به کار کرد

معاون بین‌الملل ستاد حامیان مردمی محمدباقر قالیباف در کشور گفت: با هدف جلب مشارکت تمام ایرانیان خارج از کشور، ستاد بین‌المللی قالیباف آغاز به کارکرد.

حسینی: ستاد بین‌المللی قالیباف شروع به کار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سید نواب حسینی عصر امروز در جمع اعضای ستاد حامیان مردمی محمدباقر قالیباف در استان گلستان اظهار داشت: هدف از راه‌اندازی این کمیته، جلب مشارکت تمامی ایرانیان علاقه‌مند به مشارکت در سرنوشت ایران اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: رأی هر ایرانی در هر گوشه از دنیا برای ما ارزشمند است، از همین رو برای جلب مشارکت تمام ایرانیان در انتخابات پیش‌رو تلاش می‌کنیم.

 آینده روشن ایران در گرو مشارکت تمامی مردم ایران است

حسینی اضافه کرد: اعتقاد داریم آینده روشن جمهوری اسلامی ایران تنها با مشارکت تمام ایرانی‌ها تحقق پیدا می کند و باید مسیر این نقش‌آفرینی را مهیا ساخت.

وی با اشاره به برنامه‌های پیش‌رو در ستاد بین‌المللی محمدباقر قالیباف یادآور شد: در این برنامه به طور عمده دو هدف از جمله شناسایی افراد فرهیخته و توانمند و معرفی برنامه‌های قالیباف به عنوان تنها نماینده گفتمان پیشرفت و کارآمدی تعقیب می‌شود.

ایجاد «حماسه سیاسی» هدف اصلی فعالیت‌های انتخاباتی است

معاون بین‌الملل ستاد حامیان مردمی قالیباف در کشور افزود: هدف دوم این برنامه به دنبال افزایش انگیزه برای ایجاد «حماسه سیاسی» در روز انتخابات براساس فرمایشات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب است.

حسینی متذکر شد: برای رسیدن به این هدف سه حوزه مجزا برای ایرانیان خارج از کشور سازماندهی شده که از وظایف مهم آنان راه‌اندازی 20 ستاد مجازی در مراکز تجمع و تمرکز ایرانیان خارج از کشور است.

وی با ابراز امیدواری از حضور گسترده ایرانیان خارج از کشور در پای صندوق‌های اخذ رأی اذعان داشت: افزایش مشارکت در انتخابات گذشته نشان می‌دهد که تحریم‌ها بر هموطنان خارج از کشور تاکنون اثری نداشته است.

معاون امور بین‌الملل ستاد حامیان مردمی محمدباقر قالیباف با اشاره به تبلیغات دشمنان نظام برای دلسرد کردن مردم ادامه داد: تحریم‌ها و تبلیغات ناجوانمردانه علیه ایران نتیجه معکوسی در خارج از کشور داشته و عامل مهمی در افزایش مشارکت ایرانیان خارج از کشور برای تعیین سرنوشت کشور محسوب می‌شود.

حسینی همچنین به آمار هموطنان ایرانی خارج از کشور اشاره کرد و افزود: تعداد ایرانیان در ایالات متحده آمریکا حدود یک میلیون و 600 هزار نفر است که این رقم در امارات متحده عربی حدود 800 هزار نفر است.

به گفته وی، پس از این دو کشور به ترتیب کشورهای کانادا، انگلستان، آلمان، فرانسه و سوئد بیشترین تعداد ایرانیان را در خود جای داده‌اند.

رمز موفقیت محمدباقر قالیباف استفاده از خردجمعی است

حسینی با تأکید بر اینکه رمز موفقیت قالیباف بر استفاده از خردجمعی و تمرکز بر اجرای صحیح آن استوار است، بیان داشت؛ استفاده از تجربیات و توان تمام متخصصان ایرانی به ویژه ایرانیان خارج از کشور در آبادانی و سازندگی ایران اسلامی امری ضروری است.

وی در پایان ابراز کرد: برای عمل به این نگاه و رویکرد، ستاد امور بین‌الملل محمدباقر قالیباف مسئولیت سنگینی برعهده دارد و تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا پلی برای جلب و جذب مشارکت ایرانیان خارج از کشور باشد.

انتهای خبر/83002/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول