اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‌ها در خرداد 92 – 258

حسینی: قولی که قالیباف برای تضمین حرف‌هایش داد

سخنگوی ستاد حامیان مردمی قالیباف در استان گلستان گفت: این نامزد انتخاباتی تنها با دادن یک قول به مردم تحقق حرف‌ها و وعده‌های خود را تضمین کرده است.

حسینی: قولی که قالیباف برای تضمین حرف‌هایش داد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان،‌ سیدحسن حسینی عصر امروز در جمع اعضای ستاد حامیان مردمی محمدباقر قالیباف در استان گلستان اظهار داشت: در این عهد بزرگ با ملت، قالیباف به مردم قول داده که پس از دو سال کاری نکند که آنان پشت دستشان را بزنند که چرا به وی رأی داده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: این نامزد باتجربه در چند سال از عمر مدیریت خود در عرصه‌های مختلف اجرایی به ویژه شهرداری تهران نشان داد که در وعده‌هایش صادق است و قول بی‌خود به مردم نمی‌دهد.

حسینی یادآور شد: اعلام این مطلب از سوی این نامزد جهادی که طی دو سال می‌توان ضمن حل مشکلات کشور، مملکت را به سمت آبادانی به پیش برد، حرف بیهوده‌ای نیست و در بطن آن خرد، اندیشه علمی و عقلانیت نهفته است.

قالیباف از جنس مردم است

وی تأکید کرد: برنامه چند هزار صفحه‌ای قالیباف در تمامی عرصه‌های کشور قابلیت اجرایی دارد و باید از این برنامه‌ها حمایت کرد تا کشور به سمت سربلندی و آبادانی حرکت کند.

این فعال انتخاباتی با اشاره به درک درست این نامزد انتخاباتی از شرایط کشور تصریح کرد: قالیباف از جنس مردم است و بدین واسطه سخنانش نیز از بطن خواسته ملت سرچشمه گرفته است.

مردم رئیس جمهور با برنامه می‌خواهند

حسینی یادآور شد: مردم در شرایط فعلی رئیس جمهوری می‌خواهند که با برنامه خود در پی رفاه آنان و حل مشکلات بزرگ کشور در تمامی عرصه‌ها باشد.

وی عنوان کرد:‌ مردم از شعار، دروغ و وعده‌های بی‌پشتوانه خسته شده‌اند و می‌خواهند مسئولان با آن صادق باشند.

بی‌تفاوتی به سرنوشت کشور اشتباه است

سخنگوی ستاد حامیان مردمی قالیباف در استان گلستان با تأکید بر حساس بودن به سرنوشت کشور توسط همه دلسوزان نظام افزود: بی‌تفاوتی نسبت به مسایل کشور و انقلاب، یک اشتباه بزرگ و زیان‌آور برای کشور به شمار می‌رود.

حسینی ادامه داد: با توجه به این موضوع، همه عوامل ستاد حامیان مردمی قالیباف در گلستان با احساس وظیفه و تکلیف نسبت به کشور و نظام در این عرصه وارد شده‌ و با قوت مضاعف فعالیت می‌کنند.

وی اذعان کرد: انتظار می‌رود ستادهای انتخاباتی قالیباف در گلستان با حمایت صحیح و همه‌جانبه از این نامزد جهادی در تحقق «حماسه سیاسی» نقش‌آفرینی کنند.

استان گلستان با جمعیتی بالغ بر یک میلیون و 700 هزار نفر در شمال شرقی کشور قرار دارد.

انتهای خبر/83002/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول