اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حماسه‌آفرینی گلستانی‌ها در خرداد 92 – 265

دنکوب: جلیلی مظهر گفتمان امام و انقلاب است

مسئول کمیته طرح و برنامه ستاد سعید جلیلی در گلستان گفت: ما با اسم و شخص نباید کاری داشته باشیم و معیار برای حمایت از نامزدی باید ولایت‎پذیری و پایبندی او به گفتمان امام و انقلاب باشد و جلیلی مظهر گفتمان امام و انقلاب است.

دنکوب: جلیلی مظهر گفتمان امام و انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی دنکوب چهارشنبه‌شب در جمع اعضای ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در علی‌آبادکتول اظهار داشت: در مذاکرات بین‎المللی آژانس هسته‎ای جلیلی بر مواضع خود که همان دفاع از ارزش‎های انقلاب بوده، ایستادگی و مقاومت کرده است.

وی با اشاره به اینکه جلیلی مرد روزهای سخت است، خاطرنشان کرد: جلیلی در همه عرصه‎های انقلاب حضور داشته‌ است و حافظ اسرار محرمانه انقلاب است، چراکه به واسطه شرایط کاری ایشان محرمانه‎ترین اخباری که در دنیای اسلام وجود دارد در اختیار وی قرار می‎گیرد.

 

جلیلی، دیدبان دیروز و دیپلمات امروز

مسئول کمیته طرح و برنامه ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در گلستان با تأکید بر اینکه امروز وضعیت دنیای اسلام در شرایط حساسی قرار دارد، افزود: ما در عرصه ریاست جمهوری به کسی نیاز داریم که جرأت ایستادگی در برابر مستکبران و ابرقدرت‎های زورگو را داشته باشد.

دنکوب با برشمردن ویژگی‎های سعید جلیلی عنوان کرد: یکی از ویژگی‎هایی که می‎توان برای این دیدبان دیروز و دیپلمات امروز ذکر کرد، ساده‌زیستی، قناعت، عدم قدرت‌طلبی و پایبندی به ارزش‎هاست.

 

خداوند قلب‎ها را معطوف جلیلی خواهد کرد

وی ابراز داشت: کسانی که امروز وارد عرصه انتخابات شده‎اند، همه از پول و ثروت برای تبلیغات برخوردارند، اما ایشان همیشه ساده زندگی کرده و دستی هم در بازار ارز نداشته که بتواند برای خود سرمایه هنگفتی را جمع‎آوری کند.

مسئول کمیته طرح و برنامه ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در گلستان متذکر شد: شناساندن جلیلی به مردم آن هم در این مدت زمان کوتاه کار بسیار مشکلی است، اما از زمان ورود ایشان در این عرصه تاکنون در ردیف برتر نظرسنجی‎ها قرار گرفته و خداوند قلب‎ها را معطوف جلیلی خواهد کرد.

انتهای پیام/83004/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول