اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اهرم:

آزادیخواهان دنیا امام خمینی را رهبری شجاع می‌دانند

امام جمعه اهرم گفت: امروز تمام آزادیخواهان دنیا از امام خمینی (ره) به عنوان رهبری شجاع و بصیر نام می‌برند.

آزادیخواهان دنیا امام خمینی را رهبری  شجاع می‌دانند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهرم، حجت‌الاسلام عیسی راستگو صبح امروز در گردهمایی با محوریت اندیشه‌های امام خمینی (ره)، ایشان را از زمره رهبران بزرگ و در خط انبیا و امامان دانست و گفت: امام راحل این توفیق را پیدا کرد که یک حکومت خالص دینی را شکل داده و با تغییر جهان به سوی دیگری موجب بیداری ملل آن شد.

راستگو اظهار داشت: حضرت امام (ره) با ارائه الگویی خاص از مکتب سیاسی اسلام و ترویج اسلام ناب محمدی(ص)بر همه تلاش‌ها و تهاجمات دشمن خط بطلان کشید و امروز تمام آزادیخواهان دنیا از ایشان به عنوان رهبری شجاع و بصیر نام می‌برند، ایشان توانست با قیام تاریخی خود انقلاب اسلامی ایران را در دنیا مطرح کند که امروز محور وحدت مسلمانان جهان در عصر کنونی است.

وی، نقش حضرت امام(ره) را نقشی بی‌بدیل دانست و گفت: نقش حضرت امام(ره) به عنوان رکن رهبری نقشی بی‌بدیل و نمونه بود؛ چنانچه مدیریت و رهبری ایشان در تمام عرصه‌ها موجب رسیدن این انقلاب به بزرگی و عظمت شد.

راستگو در ادامه با اشاره به انتخابات پیش روی بر مشارکت با شکوه مردم در پای صندوق‌های رأی تأکید کرد و یادآور شد: شرکت گسترده مردم در انتخابات موجب عزت و امنیت کشور و خنثی شدن توطئه‌های دشمنان می‌شود.

وی در پایان ابراز کرد: باید همه با حضور گسترده خود در انتخابات بار دیگر توطئه دشمنان اسلام و ایران را به یأس و نامیدی تبدیل کنند و ثابت کنند که هرگز گوششان بدهکار حرف‌ها و توطئه‌های دشمنان که می‌خواهند در انتخابات حضور پیدا نکنند، نیست .

انتهای پیام/66003/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول