اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان:

امام (ره) زمینه گسترش احکام نورانی اسلام را فراهم کرد

فرماندار کوهبنان گفت: امام خمینی (ره) آرزوی تمام محرومان و مستضعفان عالم را رقم زد و حکومتی بر مبنای اسلام پایه‌ریزی و زمینه گسترش حکومت اسلامی و احکام نورانی اسلام را فراهم کرد.

امام (ره) زمینه گسترش احکام نورانی اسلام را فراهم کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، منصور متقی در آیین بزرگداشت 14 خرداد در محل امامزاده بی‌بی عصمت کوهبنان به گوشه‌ای از زندگی امام خمینی (ره) اشاره کرد و اظهار داشت: در اوج خفقان رژیم پهلوی که ساواک با تمام قدرت با هر حرکتی مبارزه می‌کرد، امام راحل با اتکا به خداوند اعتراض خود را علیه حکومت 2500 ساله شاهنشاهی فریاد زد و با تمام وجود در برابر حکومت ایستاد.

وی عنوان کرد: رژیم پهلوی که از وجود حضرت امام به وحشت افتاده بود، دستور دستگیری و تبعید ایشان را صادر کرد تا بتواند جلوی انقلاب مردم را بگیرد اما زهی خیال باطل که با خبر دستگیری امام (ره) مردم به خیابان‌ها ریختند و شعله‌های اولیه انقلاب ایجاد شد.

فرماندار کوهبنان تصریح کرد: امام راحل در تبعید هم گر چه به ظاهر از کشور و مردم دور بود اما با اطلاعیه‌ها و بیانات ارزشمند خود مردم را به مبارزه علیه حکومت پهلوی فرا می‌خواند.

وی تصریح کرد: امام راحل آرزوی تمام محرومان و مستضعفان عالم را رقم زد و حکومتی شبیه حکومت پیامبران و ائمه‌اطهار (ع) را بر مبنای اسلام پایه‌ریزی کرد و زمینه گسترش حکومت اسلامی و احکام نورانی اسلام را فراهم آورد.

فرماندار کوهبنان تصریح کرد: روح بلند و ملکوتی امام راحل سرانجام در 14 خرداد ماه سال 68 از میان مردم به سوی خدا پرواز کرد.

وی خاطر نشان کرد: در نخستین فرصت، مجلس خبرگان فرزند خلف و شایسته ایشان مقام معظم رهبری را به جانشینی امام خمینی (ره) انتخاب کرد تا راه و آرمان‌های بلند امام و شهدا حفظ شود پس ما نیز باید با تمام وجود در خدمت ایشان باشیم تا پرچم مقدس جمهوری اسلامی به دست رهبر متفکر و فرزانه انقلاب تقدیم صاحب اصلی آن شود.

متقی گفت: با توجه به نزدیک بودن ایام انتخابات برای محقق شدن حماسه سیاسی وظیفه شرعی و قانونی ما است که با لبیک به فرمایشات و منویات رهبر انقلاب با حضور گسترده خویش برای انتخاب فرد اصلح تلاش کنیم.

انتهای پیام/80012/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول