اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته جوانان ستاد انتخابات استان مرکزی:

هدف دشمن در قالب پازل براندازی جمهوری اسلامی است

مسئول کمیته جوانان ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: هدف سیاست‌های مختلف دشمن در قالب پازل براندازی نظام جمهوری اسلامی برنامه‌ریزی شده است.

هدف دشمن در قالب پازل براندازی جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، حمید پاکپور عصر امروز در هفتمین نشست از سلسله نشست‌های بررسی نقش جوانان در تحقق حماسه سیاسی با عنوان پرچمداران حماسه در فرمانداری اراک اظهار داشت: از جمله اهداف دشمن در این قالب تهدید نظامی، القاء انزوای بین‌المللی، جنگ اقتصادی، ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه به منظور سست کردن ستون استوار حضور مردمی در مقاطع تعیین کننده از جمله انتخابات است.

وی تصریح کرد: انتخابات که مبتنی بر مردم سالاری دینی است به عنوان اراده فراگیر ملت در تعیین سرنوشت سیاسی خود در جمهوری اسلامی به شمار می‌رود و از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است که این نوع انتخابات با این مدل را نمی‌توان در هیچ کجای دنیا دید.

مسئول کمیته جوانان ستاد انتخابات استان مرکزی بیان داشت: دشمنان برای رسیدن به اهداف شوم خود تلاش می‌کنند، حضور مردمی که از ویژگی‌های منحصر به فرد جمهوری اسلامی در عرصه‌های تعیین کننده به شمار می‌رود را کمرنگ سازند که هوشیاری مسئولان، مردم و به خصوص نسل جوان نسبت به هدف‌گیری‌های دشمن بسیار مهم است.

پاکپور با تأکید بر ابعاد اهمیت انتخابات افزود: حضور گسترده در انتخابات سبب مقابله با توطئه‌های دشمنان شده و در عرصه بیداری اسلامی مایه امید به خیزش ملت‌ها خواهد شد، در درون جامعه سبب ایجاد نشاط اجتماعی و سرعت بخش به حرکت رو به رشد کشور می‌شود.

وی ادامه داد: حماسه یعنی حرکت تحول‌آفرین حاصل از اراده فراگیر ملت حول هدف مشترک که روح حاکم بر آن ایستادگی، مقاومت و شجاعت مبتنی بر آگاهی و بصیرت باشد که در انتخابات 24 خرداد شاهد خلق این حماسه خواهیم بود.

مسئول کمیته جوانان ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: شرایط موجود کشور در رویارویی اقتصادی مستلزم ایستادگی،مقاومت و شجاعت حاصل از آگاهی و بصیرت و در عرصه سیاسی نیازمند حماسه سازی است.

پاکپور، پرچمداری در حماسه‌سازی را وظیفه همه جوانان دانست و بیان کرد: حماسه‌های ماندگار تاریخ انقلاب اسلامی حاصل پرچمداری جوانان است و 24 خرداد نیز روز پیشتازی جوانان در تحقق حماسه سیاسی خواهد بود.

انتهای پیام/87002/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول