اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور اقشار مختلف مردم صورت گرفت

افتتاح ستاد انتخاباتی آیت‌الله ملک‌حسینی در دهدشت

عصر امروز با حضور گروه‌های و سلایق مختلف و اقشار مردم ستاد انتخاباتی آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی در دهدشت افتتاح شد.

افتتاح ستاد انتخاباتی آیت‌الله ملک‌حسینی در دهدشت

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، عصر امروز با حضور اقشار مختلف مردم، گروه‌ها و جناح‌های سیاسی، ستاد انتخاباتی آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی در دهدشت راه‌اندازی شد.

فریدون فاطمی‌زاده در این آیین با تسلیت فرارسیدن سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب و گرامیداشت قیام 15 خرداد اظهار داشت: حضور پررنگ مردم استان در مراسم تشییع و تدفین عالم ربانی حضرت آیت‌الله ملک‌حسینی به گونه‌ای بود که مایه اعجاب همه مردم کشور شد.

مدیر آموزش‌ و پرورش دهدشت، حضور گسترده مردم در مراسم ترحیم آیت‌الله ملک‌حسینی را نشانگر ارج نهادن به جایگاه روحانیت دانست و گفت: مردم با حضور باشکوه خود جایگاه دینی علما و نقش هدایت و روشنگری آنان را به خوبی نشان دادند.

دبیر ستاد انتخاباتی ملک‌حسینی در دهدشت با اشاره به خدمات ارزنده مرحوم ملک‌حسینی ابراز داشت: توانمندی و مقبولیت آن پیر سفر کرده در بین طلاب و روحانیون و مردم و خدمات ارزنده آن مرحوم در مبارزات سیاسی و انقلابی باعث شد، فرزند برومندش به عنوان نماینده ولی‌فقیه از سوی مقام معظم رهبری انتخاب شود.

فاطمی‌زاده با تشریح ابعاد شخصیتی سید شرف‌الدین ملک‌حسینی اذعان داشت: استقبال مردم استان از این انتخاب شایسته و شرایط بوجود آمده ایجاب می‌کرد، سید شرف‌الدین ملک‌حسینی به عنوان کاندیدای مجلس خبرگان رهبری پا به عرصه انتخابات گذارد.

وی ادامه داد: حضور آیت‌الله ملک‌حسینی به صحنه با استقبال و دعوت همه سلایق سیاسی، گروه‌ها و جناح‌های مختلف مواجه شد و این استقبال و حضور خودش را در تشکیل ستاد انتخاباتی این عالم وارسته نشان داده است.

فاطمی‌زاده با بیان اینکه در ستاد تبلیغاتی آیت‌الله ملک‌حسینی همه گروه‌های سیاسی با همه سلایق حضور دارند، افزود: اعضای ستاد برای کسب آرای بالا که برازنده آن عنوان ارزشمند باشد، مجدانه تلاش خواهند کرد.

وی، گردهمایی مردمی و هم‌اندیشی در ستاد تبلیغاتی سید شرف‌الدین ملک‌حسینی را میمون خواند و گفت: این موضوع نشان‌دهنده مقبولیت خوب و جایگاه بالای آیت‌الله ملک‌حسینی در بین مردم شهرستان کهگیلویه است.

دبیر ستاد تبلیغاتی ملک‌حسینی در دهدشت، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم رشد و تعالی و فضای تعادلی در جامعه خاطرنشان کرد: انتخابات خبرگان رهبری رشته‌ای است که همه ما را به‌هم وصل می‌کند.

فاطمی‌زاده از فعالیت 27 کمیته در ستاد انتخاباتی آیت‌الله ملک‌حسینی در دهدشت خبر داد و گفت:با تشکیل شش جلسه ستادی تقسیم امورات بین اعضای ستاد انجام شده و ظرفیت برای تشکیل سایر کمیته‌های پیشنهادی نیز وجود دارد.

به گزارش فارس ستاد انتخاباتی نماینده ولی‌فقیه و نامزد انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان در استان، با مسئولیت حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد جعفری در ساختمان قدیم حوزه علمیه خواهران دهدشت فعالیت خود را آغاز کرده است.

انتهای پیام/82016/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول