اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی آبیک:

مشارکت مردم در انتخابات عقب‌نشینی دشمنان را قطعی می‌کند

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی شهرستان آبیک گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات عقب‌نشینی دشمنان را از نظام اسلامی قطعی می‌کند.

مشارکت مردم در انتخابات عقب‌نشینی دشمنان را قطعی می‌کند

محمدحسین نصیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار داشت: امروز دشمنان درصدد هستند تا با ایجاد دلسردی و ناامیدی در میان مردم و در نتیجه کم‌رنگ کردن حضور آنان در پای صندوق‌های رأی، به اهداف شوم خود دست یابند.

وی افزود: مردم با حضور پرشور و گسترده خود در انتخابات به دشمنان ثابت می‌کنند که تا آخرین نفس در برابر دشمنان اسلام و نظام به ویژه استکبار جهانی ایستاده‌اند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: با حضور پررنگ مردم در انتخابات علاوه بر دادن پاسخ قاطع به یاوه‌گویی‌های دشمنان ایران اسلامی به مردم دنیا ثابت می‌شود که تهدیدات و توطئه‌های آنان، تنها شعار و طبل توخالی است.

نصیری اضافه کرد: شرکت در انتخابات آزمون بزرگ الهی و عمومی ملت ایران است که امید می‌رود مردم با مشارکت حداکثری در انتخابات بتوانند نقشه‌های دشمنان ایران را نقش بر آب کرده، تیر آنان را به سنگ بزنند.

وی اذعان کرد: مردم ایران همواره مدافع آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و قدردان زحمات امام راحل (ره) و خون پاک شهدا هستند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی شهرستان آبیک ادامه داد: به همین دلیل آنان با شرکت در انتخابات به دشمنان ثابت می‌کنند که دوست‌دار نظام، میهن و ولایت فقیه هستند و تا آخرین قطره خون خود وفادار نظام باقی می‌مانند.

نصیری اضافه کرد: در صورت حفظ وحدت و انسجام مردم و اطاعت محض از منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری، هیچ‌گاه به نظام اسلامی آسیب نمی‌رسد.

 نامزدها با مردم صادق باشند

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی شهرستان آبیک با تأکید بر لزوم صداقت نامزدها با مردم و خودداری آنان از دادن وعده‌های غیر عملی، بیان کرد: نامزدهای انتخاباتی در ایام تبلیغات باید از اسراف و هزینه‌های گزاف بپرهیزند و با صداقت در گفتار خود، رفتار و کردارشان را به مردم بشناسانند.

نصیری ادامه داد: چنانچه نامزدها صداقت و خلوص نیت داشته باشند، خداوند جایگاه ایشان را در دل مردم قرار می‌دهد.

وی خدمت به مردم را ودیعه‌ای الهی دانست و اضافه کرد: نامزدها باید امانت‌داران خوبی باشند و همتشان بر حفظ عزت و حرکت کشور در راستای اهداف انقلاب باشد.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی شهرستان آبیک در خصوص ویژگی‌های نامزد اصلح گفت: نامزد اصلح، کسی است که علاوه بر متدین بودن، مدافع کیان نظام و کشور بودن، به ولایت فقیه اعتقاد عملی داشته باشد و تمام همّ و غم خود را رفع مشکلات مردم و ناظر قرار دادن خدای متعال در اعمالش قرار دهد.

نصیری اضافه کرد: نامزدها باید این فرمایش مقام معظم رهبری را که انتخابات در کشور باید مسابقه‌ای برای خدمت باشد، آویزه گوش خود کنند و بدانند که کارگزار نظام فردی است که از دل نظام برخاسته باشد.

وی خاطرنشان کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات به طور قطع در کاهش تحریم‌ها اثرگذار است و سبب عقب‌نشینی دشمن از این موضع می‌شود.

 انتخابات، مصرع برجسته حماسه سیاسی است

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی شهرستان آبیک بیان کرد: دشمنان باید بدانند که عزم ملت ایران هیچ‌گاه به آنان اجازه تعرض به کشور را نمی‌دهد و با شرکت پرشور در انتخابات و گرفتن جرأت از دشمنان، برنده واقعی هستند.

نصیری ادامه داد: مردم باید همان گونه که در راهپیمایی 22 بهمن سال گذشته دشمنان را مبهوت و ناامید کردند، با حضور بی‌نظیر خود در انتخابات و خلق حماسه سیاسی بر عظمت، عزت و اقتدار نظام اسلامی بیافزایند.

وی انتخابات را مصرع برجسته حماسه سیاسی عنوان کرد و افزود: مقام معظم رهبری مدبرانه و هوشیارانه امسال را سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نام‌گذاری کردند و همه باید برای تحقق آن تلاش کنیم.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی شهرستان آبیک با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی بر اساس مشورت و دموکراسی اسلامی بنا شده است، یادآور شد: همه مردم با شرکت در انتخابات در تعیین سرنوشت خود و نظام اسلامی نقش بسزایی ایفا می‌کنند.

انتهای پیام/77006/ب40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول