اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه یازدهمین دوره انتخابات رئیس جمهوری

ستاد رسانه‌ای انتخابات در خبرگزاری فارس استان ایلام ایجاد شد

ستاد رسانه‌ای انتخابات در آستانه یازدهمین دوره انتخابات رئیس جمهوری در خبرگزاری فارس استان ایلام ایجاد شد.

ستاد رسانه‌ای انتخابات در خبرگزاری فارس استان ایلام ایجاد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، خبرگزاری فارس به عنوان پرمخاطب‌ترین خبرگزاری کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی بر خود لازم دانسته در راستای تحقق بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر تحقق حماسه سیاسی فعالیت‌های خود را دو چندان کند.

در این راستا در دفتر ایلام با ایجاد ستاد رسانه‌ای انتخابات در این راستا تدابیر لازم و برنامه‌های مدونی تدوین و طراحی شده است.

این ستاد به مسئولیت رئیس خبرگزاری فارس در استان ایلام و با همکاری جمعی از فرهیختگان و نخبگان سیاسی، فرهنگی و اجتماعی استان ایلام تشکیل شده است.

با عنایت به اینکه در استان ایلام همزمان با سراسر کشور سه انتخابات در 24 خردادماه برگزار می‌شود، ایجاد این ستاد رسانه‌ای در استان ایلام ضرورتی اجتناب‌ناپذیر بود.

بنابراین بر اساس وظیفه ذاتی این دستگاه برتر خبری در کشور و استان ایلام این ستاد تأسیس شده و اهتمام جدی به انتشار اخبار و رویدادهای خبری در قالب گزارش، خبر، تحلیل و ... را در حوزه انتخابات دارد.

بنابراین با ارتباط برقرارکردن با همه ستادهای انتخاباتی ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی آمادگی انتشار اخبار و رویدادهای انتخاباتی را دارند.

این ستاد خود را مکلف دانسته در راستای معرفی نامزدهای انتخاباتی در سه بخش ریاست جمهوری، میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و شوراهای اسلامی شهر و روستا تلاش کند و زمینه تحقق حماسه سیاسی را با معرفی نامزدها و برنامه‌های آنان فراهم کند.

انتهای پیام/2246/م30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول