اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جمع کارکنان نظامی و انتظامی کوهبنان مطرح شد

مختاری: تحقق اقتدار نیروی انتظامی با ایجاد امنیت در انتخابات

رئیس عقیدتی ـ سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان کوهبنان گفت: نیروهای انتظامی با اقتدار کامل امنیت انتخابات را مهیا کرده‌اند.

مختاری: تحقق اقتدار نیروی انتظامی با ایجاد امنیت در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، حجت‌الاسلام حسین مختاری صبح امروز در جمع نیروهای نظامی و انتظامی کوهبنان با اشاره به سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی گفت: امام خمینی (ره) از منظر جامعیت و کمال پس از انبیای الهی و ائمه معصوم (ع) بی‌شک از شخصیت‌های نادر و بی‌نظیر بود و در رشته‌های فقه، فلسفه، عرفان، سیاست و ... نیز از بهترین‌های زمان خود بود.

وی ادامه داد: امام در بعد علمی مصداق بارز عالمی بود که در همه رشته‌های علوم اسلامی سرآمد است و از برجسته‌ترین فقه‌های عصر ما بود که در فلسفه تسلطی بی‌نظیر داشت و در عرفان بدون شک شخصیت اول حوزه در قرن حاضر و در تمام مجامع علمی و عرفانی اسلام به شمار می‌رفت.

رئیس عقیدتی ـ سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان کوهبنان تصریح کرد: امام دین و دینداری را رکن اصلی در جامعه اسلامی و مردم را صاحبان حق و آنان را در شکل‌گیری انتخاب و نظارت بر حکومت سهیم می‌دانست و رضایت عامه را در خشنودی خواص مقدم می‌داشت و مسئولان را به زهد و ساده‌زیستی و در رسیدگی به امور محرومان و مستضعفان توصیه می‌کرد.

مختاری گفت: زندگی امام راحل طی سال‌های طولانی با حوادث و بحران‌های بسیار روبه‌رو بود اما تمام این حوادث و وقایع گواهی می‌دهد که او مردی مصمم، شکست‌ناپذیر و استوار و در حقیقت الگوی جامع و کاملی بود که بر اثر نظم و انضباطی که در سراسر عمرش برقرار ساخته بود به بسیاری از موفقیت‌های منحصر به‌فرد دست یافت.

وی تصریح کرد: سراسر زندگی و تمام حرکت‌های کوچک و بزرگ امام (ره) با یاد و نام خدا شکل گرفت و او به جز رضای محبوب به چیزی نمی‌اندیشید.

مختاری اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی شخصیت امام خمینی (ره) را اینگونه ترسیم می‌کنند که بزرگترین ستایش برای رهبر عزیز ما همین است که او را عبدالله یعنی بنده خدا و تسلیم اراده پروردگار یاد کنیم.

وی تصریح کرد: امام خمینی (ره) چه کرد که در پایان وصیتنامه خود فرمود، من با دلی آرام و قلبی مطمئن و ضمیری شاد و روحی امیدوار به فضل الهی از خدمت شما مرخص می‌شوم.

مختاری گفت: امروز همه ما وظیفه داریم که با تمام وجود در خدمت جانشین به حق و خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری باشیم تا در کنار ایشان آرمان‌های امام راحل و شهیدان پایدار بماند.

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: نیروهای انتظامی با اقتدار کامل امنیت انتخابات را مهیا کرده‌اند.

به گزارش فارس، در آستانه فرارسیدن بیست و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و به منظور گرامیداشت پنجاهمین سالگرد شهدای 15 خرداد صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی کوهبنان در جوار حرم مطهر امامزاده سلیمانشاه و شهیدان هشت سال دفاع مقدس با حضور مسئولان برگزار شد.

انتهای پیام/80012/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول