اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نرماشیر:

امام راحل اسلام ناب را در عرصه جهانی احیا کرد

امام جمعه نرماشیر گفت: حضرت امام خمینی (ره) اسلام ناب را در عرصه جهانی احیا کرد و امروز مکتب اسلام پویاترین مکتب آسمانی مطرح در جهان است.

امام راحل اسلام ناب را در عرصه جهانی احیا کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از نرماشیر، حجت‌الاسلام روح‌الله ایران‌نژاد ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) اظهار داشت: امام خمینی (ره) شخصیت مهم و بارز قرن بیستم است و با وجود همه عداوت‌ها و دشمنی‌های شرق و غرب توانست اسلام ناب را در عرصه جهانی احیا کند.

وی افزود: شاهکار امام در قرن بیستم این بود که توانست اسلام به انزوا کشیده شده را از حاشیه به متن زندگی مردم وارد کند.

امام جمعه نرماشیر گفت: امروز ملت ایران پرچم‌دار اسلام ناب در جهان است و مقام معظم رهبری شخصی لایق و خلفی صالح برای حضرت امام به خوبی توانسته است رهبری جهان اسلام را بر عهده بگیرد.

وی تاکید کرد: خرداد ماه در تاریخ ایران اسلامی ماه حوادث بزرگ بوده و 24 خرداد ماه جاری روز حماسه‌آفرینی ایرانیان است.

ایران‌نژاد تصریح کرد: مردم در این روز سرنوشت‌ چهار سال آینده کشور خود را تعیین و با شور و شعور، فردی با کفایت را برای مدیریت اجرایی کشور انتخاب می‌کنند.

محمود سام‌نژاد فرماندار نرماشیر در این جلسه اظهار داشت: حضرت امام خمینی (ره) انتخابات را یک تکلیف الهی و میزان را رأی ملت می‌دانستند و این سیره تاکنون در کشور ما حاکم است و در آینده نیز با وجود ولایت فقیه حفظ می‌شود.

وی افزود: حضرت امام خمینی (ره) از معرفت و بینش سیاسی بسیار فوق‌العاده‌ای برخوردار بود و با این بینش سیاسی والای خود به تحلیل‌های روشنی دست می‌یافت و با تجویز بهترین روش‌ها بهترین نتایج را به ثمر می‌نشاند.

سام‌نژاد به بعد معنوی حضرت امام (ره) نیز اشاره کرد و افزود: از حضرت امام (ره) باید به عنوان احیاگر ارزش‌های دینی و اسلامی یاد کرد، زیرا با انقلاب بی‌نظیر خود سبب شکسته شدن ابهت استکبار جهانی شد.

فرماندار نرماشیر تصریح کرد: تجلیل از حضرت امام خمینی (ره) تجلیل از آرمان بلند الهی است، زیرا زنده کردن اسلام، یکی از هدف‌های با ارزش برای امام خمینی (ره) در ایجاد انقلاب اسلامی بود و حضرت امام  نهضت را به خاطر اسلام برپا داشت.

سام‌نژاد تاکید کرد: امروز مقام معظم رهبری شاخص‌های انتخاب اصلح را معرفی کرده‌اند و همه باید با توجه به این شاخص‌ها و انتخاب فرد اصلح در پای صندوق‌های رأی حاضر شویم و با حضور حماسی خود در انتخابات توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

انتهای پیام/80026/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول