اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط فرمانده سپاه ناحیه زرندیه:

برنامه‌های سالگرد ارتحال امام (ره) در زرندیه اعلام شد

فرمانده سپاه ناحیه زرندیه، برنامه‌های این شهرستان در ایام سوگواری ارتحال امام خمینی (ره) را اعلام کرد.

برنامه‌های سالگرد ارتحال امام (ره) در زرندیه اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، مجید احمدجعفری در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده به مناسبت 14 خرداد در این شهرستان گفت: اعزام یک‌هزار نفر از عزاداران امام خمینی (ره) به مرقد مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی که طبق سال‌های گذشته انجام می‌شود، یکی از برنامه‌های پیش‌بینی شده به مناسبت سالگرد ارتحال جانسوز رهبر انقلاب است.

وی تصریح کرد: اعزام کاروان پیاده راهیان حضرت روح‌الله از دیگر برنامه‌های این روز است که ثبت‌نام آن از علاقه‌مندان برای شرکت در کاروان در حال انجام است.

فرمانده سپاه ناحیه زرندیه گفت: این کاروان بعد از نماز صبح روز دوشنبه 13 خرداد حرکت خود را از زرندیه به سمت حرم مطهر آغاز می‌کنند.

به گفته وی، ستاد هماهنگی و پشتیبانی اعزام کاروان به مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) توسط فرمانداری شهرستان با حضور سایر اداره‌ها و نهادها تشکیل و با راه‌اندازی کمیته‌های فرهنگی، امنیتی، پشتیبانی، حمل و نقل، بهداشت و سلامت تقسیم کار صورت گرفته است.

احمدجعفری با تأکید بر اینکه برنامه‌های سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره)، بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی باید هرچه باشکوه‌تر و با حضور گسترده اقشار مختلف مردم به‌ویژه جوانان و نوجوانان برگزار شود، تصریح کرد: انقلاب اسلامی متعلق به مردم است و در برگزاری مراسم ارتحال امام (ره) باید کوشید بهترین و با کیفیت‌ترین برنامه‌ها را اجرا کرد.

وی ادامه داد: تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های 14 و 15 خرداد در این شهرستان اندیشیده شده است.

انتهای پیام/87003/م20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول