اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست جدید هیئت قایقرانی کردستان:

انجام کارهای مقطعی آفت ورزش کردستان است

سرپرست جدید هیئت قایقرانی کردستان با اشاره به انجام کارهای مقطعی در استان، وجود این عامل را آفت بزرگ رشته‌های ورزشی از جمله قایقرانی عنوان کرد.

انجام کارهای مقطعی آفت ورزش کردستان است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، پیمان اسراری در آیین تودیع رئیس سابق هیئت قایقرانی کردستان و معرفی سرپرست جدید این هیئت، انگیزه خود از قبول این سمت را وجود دغدغه ورزش میان جوانان ذکر کرد.

وی با اشاره به عقب‌ماندگی موجود در ورزش کردستان یکی از دلایل آن را نبود حامیان مالی قدرتمند و شاخص عنوان کرد و گفت: برداشتن گام اساسی برای رونق و توسعه ورزش استان وظیفه‌ای دینی و ملی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان خاطرنشان کرد: این سازمان می‌تواند در این زمینه به عنوان یک بازوی قدرتمند و اسپانسری مناسب برای تقویت قایقرانی کردستان عمل کند.

اسراری با اشاره به اینکه برخی مدیران تنها به دنبال ارائه پرونده کاری خاص هستند، تصریح کرد: عملکرد مدیران و سابقه کاری آنها برای من مدنظر خواهد بود.

سرپرست هیئت قایقرانی کردستان به عادت ناپسند کار مقطعی در ورزش اشاره کرد و گفت: در برهه‌هایی قهرمانانی را تحویل جامعه ورزشی می‌دهیم اما به یکباره همه‌چیز را رها می‌کنیم.

وی این مسئله را آفت بزرگی در ورزش دانست و افزود: در قایقرانی همچنین موضوعی پیش آمد به گونه‌ای که در مقطعی توجه زیادی به این ورزش شد، اما پس از آن به حال خود رها شد.

اسراری با بیان اینکه فعالیت این ورزش در استان کردستان در سطح قهرمانی است، اظهار کرد: این قضیه هم می‌تواند فرصت باشد و هم یک تهدید جدی به حساب آید.

سرپرست هیئت قایقرانی کردستان به وجود آمدن بستر رشد و ترقی را در این ورزش به عنوان فرصت ذکر کرد و گفت: در این صورت حتی برای ورزشکاران سایر رشته‌ها نیز ایجاد انگیزه خواهد شد.

وی عدم مدیریت صحیح را تهدید پیش‌روی قایقرانی کردستان عنوان کرد و ادامه داد: اگر موفق به انجام درست وظایف محوله خود نشویم دچار چالش‌های بیشتری خواهیم شد.

اسراری با بیان اینکه اداره‌ کل ورزش و جوانان کردستان نیز باید نگاهی ویژه به قایقرانی داشته باشد، اضافه کرد: تشکل‌های مرتبط با سازمان صنعت، معدن و تجارت را در این زمینه فعال خواهیم کرد.

وی از تشکیل تیم باشگاهی صبای گروس در بیجار توسط معدن صبای نور این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: از تمامی ظرفیت‌های سازمان برای ارتقای رشته قایقرانی و رساندن آن به جایگاه نخست کشور استفاده خواهیم کرد.

سرپرست هیئت قایقرانی کردستان ایجاد فضای رفاقت و صمیمیت و دوری از دودستگی‌ها را نیاز این رشته دانست و گفت: تمام مسئولان به همراه بازیکنان، مربیان و پیشکسوتان باید در راستای تحقق این مهم تلاش کنند.

اسراری با بیان اینکه از همین ابتدای راه قصد ایجاد تغییرات مثبت در قایقرانی کردستان را دارم، خاطر‌نشان کرد: اگر ورزشکاران همراه نباشند من نیز کناره‌گیری خواهم کرد.

وی تصریح کرد: از نظر من پست و مقام ارزشی نداشته و تنها کسی را برای همکاری برخواهم گزید که قلبش برای قایقرانی کردستان و تعالی آن بتپد.

سرپرست هیئت قایقرانی کردستان در پایان بار دیگر بر ضرورت همراهی اداره‌ کل ورزش و جوانان استان با این هیئت تأکید کرد و گفت: نگهداری قهرمانان قایقرانی کردستان که به عنوان سرمایه‌‌های ورزش شناخته می‌شوند وظیفه همگان است.

انتهای پیام/79012/ز40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول