اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت اداره ورزش و جوانان میناب صورت گرفت

سومین مرحله کلاس‌بندی پزشکی ورزشی جانبازان و معلولان شرق هرمزگان

سومین مرحله کلاس‌بندی پزشکی ورزشی جانبازان و معلولان شرق هرمزگان در شهرستان میناب برگزار شد.

سومین مرحله کلاس‌بندی پزشکی ورزشی جانبازان و معلولان شرق هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب در شرق هرمزگان، دبیر هیئت جانبازان و معلولان میناب صبح امروز در حاشیه برگزاری این دوره از کلا‌س‌ها ضمن تقدیر از تلاش‌های فدراسیون و هیئت جانبازان و معلولان استان، عشق و علاقه جانبازان و معلولان به رشته‌های ورزشی را ستودنی دانست و اظهار داشت: بروز توانمندی و شکوفایی استعداد ورزشکاران مینابی طی یک سال اخیر در تیم‌های منتخب استان موجب شد تعدادی از فعالان این بخش از بانوان و آقایان به اردوهای منتخب استانی و تیم‌های ملی دعوت شوند.

اسماعیل شهدادی با بیان اینکه هر فرد جانباز و معلول باید برنامه ورزشی متناسب با وضعیت بدنی خود داشته باشد به اهمیت برگزاری کلاس بندی پزشکی ورزشی پرداخت و بیان داشت: از این پس حضور در رقابت‌های ورزشی جانبازان و معلولان، مستلزم روشن شدن وضعیت کلاس‌بندی پزشکی آنان است.

دبیر هیئت جانبازان و معلولان هرمزگان نیز از ورزشکاران جانباز و معلول مینابی به عنوان افتخار استان در حوزه ورزش نام برد و افزود: این موضوع سبب شد تا این کلاس‌ها در میناب برگزار شود.

وی تصریح کرد: پرداختن جدی معلولان و جانبازان به ورزش، مستلزم استفاده از تجهیزات ورزشی تخصصی است که مسئولان باید در این زمینه تدبیر لازم را اتخاذ کنند.

حسن کامجو در ادامه با بیان اینکه تاکنون ورزش معلولان میناب در رشته‌های ورزشی از رتبه‌بندی خاص و ویژه‌ای برخوردار نبوده، برگزاری این کلاس‌ها زیر نظر پزشک فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان جمهوری اسلامی را گامی مؤثر برای موفقیت در رشته‌های نو پا در استان ذکر کرد.

وی اظهار داشت: والیبال نشسته در هرمزگان هم اکنون در سطح کشور جایگاه واقعی خود را پیدا کرده است.

کامجو همچنین افزود: با استعدادهای کشف شده جدید امکان ارتقا رشته‌های ورزشی نظیر تنیس روی میز، بسکتبال با ولیچر، دوومیدانی، قایقرانی، وزنه برداری، فوتبال هفت نفره و شنا در استان وجود دارد.

وی اضافه کرد: در آینده‌ای نزدیک با هیئت‌های شهرستان‌هایی که کلاس بندی در آن برگزار شده، مکاتبه و ورزشکارانی را که توسط پزشک فدراسیون جانبازان و معلولان انتخاب شده‌اند، برای تست نهایی به مرکز استان دعوت می‌شوند.

وی افزود: از میان این افراد، می‌توان افراد مناسبی را برای آینده این ورزش انتخاب کرد.

سومین مرحله کلاس‌بندی پزشکی ورزشی جانبازان و معلولان شرق هرمزگان به میزبانی میناب و با حضور کامجو دبیر هیئت جانبازان و معلولان هرمزگان، میرزا حسینی مدیر کلاسبند فدراسیون جانبازان و معلولان و متخصص کلاس بندی پزشکی ورزشی، شهدادی دبیر هئیت جانبازان و معلولان میناب و مربیان رشته‌های دو و میدانی و والیبال نشسته با حضور 30 نفر از جانبازان و معلولان جسمی و حرکتی شهرستان‌های میناب و رودان و با همکاری اداره ورزش و جوانان میناب در این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/88004/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول