اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

صندوق حمایت از ورزش قزوین راهی به سوی رفع مشکلات مالی

ورزش استان قزوین با مشکلات زیادی روبرو است که به طور حتم با راه‌اندازی صندوق حمایت از ورزش می‌توان به از میان برداشتن این مشکلات امیدوار بود.

صندوق حمایت از ورزش قزوین راهی به سوی رفع مشکلات مالی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در روزهایی که ورزش کشورمان از مشکلات مالی شدید رنج می‌برد، به طور حتم ورزش استان قزوین هم از این قاعده مستثنی نیست.

در سال گذشته بیشتر هیئت‌های ورزشی استان با این قضیه دست و پنجه نرم کردند و این مشکل تا جایی پیش رفت که حتی تیم‌های لیگ برتری هندبال کاسپین و تیم بدمینتون شهید رجایی نیز از کمبود مسائل مالی در رنج و عذاب بودند.

به طور حتم با وجود مشکلات اقتصادی که در حال حاضر در کشور وجود دارد، پیدا کردن اسپانسر و حمایت کننده مالی از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان ورزش به شمار می‌رود که در این بین هزینه‌های هیئت‌های ورزشی در استان‌ها هم با بودجه کم و امکانات ناکافی دردی را از مشکلات آنان دوا نخواهد کرد.

اما صحبت‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین در جریان برگزاری مجمع هیئت تکواندو که هفته گذشته با حضور محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو کشورمان در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین برگزار شد، بارقه‌هایی از امید را برای پیدا کردن راهی مطمئن برای پایان دادن به مشکلات مالی در اذهان به وجود آورد.

محسن حق شناس در مجمع هیئت تکواندوی استان از راه‌اندازی صندوق حمایت از صنعت ورزش و جوانان قزوین با حمایت مسئولان ارشد استان خبر داد و گفت: با ایجاد این صندوق، حمایت مالی صنایع و واحدهای تولیدی قزوین از ورزش استان را به گونه‌ای که به هیچ واحدی، فشاری از جانب مشارکت در این خصوص وارد نشود فراهم خواهد کرد.

صحبت‌های حق‌شناس در حالی بیان شد که وی اعتقاد داشت اگر هر واحد صنعتی سالیانه حداقل 10 میلیون ریال صرف این صندوق کند، با راه‌اندازی آن کمک خوبی به ورزش استان برای پیاده سازی اهداف صورت خواهد گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین در صحبت‌های خود همچنین اشاره کرد که راه‌اندازی صندوق حمایت صنایع از ورزش در قزوین می‌تواند ابتکار خوبی برای ایجاد این صندوق در سایر استان‌های کشور نیز باشد.

به طور حتم استان قزوین با داشتن بیش از سه هزار واحد صنعتی می‌تواند کمک بزرگی را در راستای برطرف کردن مشکلات مالی ورزش استان داشته باشد و بدون شک اگر حمایت مسئولان از این طرح در روزها و ماه‌های آینده قوت بگیرد، می‌توان به تحقق این امر و از میان برداشتن دغدغه‌های مالی پیش رو امیدوار بود.

============

گزارش از رضا قنبری

============

انتهای پیام/2667/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول