اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس از رقابت کاندیداهای شورای شهر بردخون گزارش می‌دهد

رقابت 8 کاندیدا برای کرسی شورا / کورس ورزشکاران و فرهنگیان در بردخون

هشت کاندیدای شورای شهر بردخون برای عضویت در شورای شهر بردخون رقابت نزدیک خواهند داشت.

رقابت 8 کاندیدا برای کرسی شورا / کورس ورزشکاران و فرهنگیان در بردخون

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، دوره قبلی شورای شهر بردخون برای مردم این شهر خوش یمن نبود و نهایتا به انحلال کشیده شد.

در این دوره شماری از افراد شناخته شده بردخون وارد عرصه انتخابات شده و رقابت نزدیکی با هم برای رسیدن به عضویت در شورای شهر دارند.

در این دوره شماری از فرهنگیان، ورزشکاران و تعدادی از افراد شناخته شده شهر بردخون کاندید شده‌اند تا در نهایت پنج عضو اصلی شورای شهر بردخون مشخص شوند.

احمد بحرانی

وی معلم ورزش مدارس بردخون است که در دوره‌های قبل نیز کاندید شده بود.

بحرانی در زمینه‌های ورزشی و فرهنگی نیز فعالیت‌هایی داشته که عضویت در هیئت فوتبال و تعاونی مسکن فرهنگیان ازجمله آنها است.

وی از جمله فرهنگیان خوشنام و فعال است که در بین مردم نیز جایگاه خوبی دارد و از اقبال مناسبی برای عضویت در شورای شهر برخوردار است.

محمد بردستانی

وی شغل آزاد دارد و سال‌ها مردم او را به عنوان صاحب نانوایی در بردخون می‌شناسند که عضو دومین دوره شورای اسلامی شهر بردخون بوده و الحق تلاش بسیار زیادی داشته است.

بردستانی در میان کاندیداهای فعلی سن بیشتری دارد و با توجه به تجربه یک دوره نمایندگی می‌توان گفت از گزینه‌های جدی برای عضویت در شورا است.

غلامحسین صفری

وی شغل آزاد دارد و در امور اسناد و املاک و اجاره مسکن فعال بوده و به عنوان نماینده دکتر احمدی نماینده مجلس در بردخون فعالیت می‌کند، همچنین در امور مختلف نیز مشارکت خوبی دارد.

صفری عضو شورای اسلامی در دوره سوم است که بر اثر برخی مشکلات منحل شد و اکنون با ورود در این عرصه می‌خواهد فرصت‌های از دست رفته را جبران کند.

احمد عاشوری

وی هنرمندی بوده در عرصه‌های مختلف فعال از جمله قرائت قرآن، نوحه‌خوانی، نمایش و تئاتر و تعزیه‌های اهل بیت هنرنمایی می‌کند.

عاشوری اکنون راننده اورژانس 115 بردخون است و به همشهریان خود در زمان گرفتاری کمک می‌کند و دو سال پیش با شهامت دختری را که در سیل رودخانه گرفتار شده بود، نجات داد و در دوره دوم شورا عضو علی‌البدل بود و پس از استعفای یکی از اعضای اصلی به جمع پنج عضو اصلی پیوست و خدمات فراوانی داشت.

وی اکنون مصمم است برای بردخون با دل و جان کار کند و در این راه هیچ شکی ندارد.

اصغر عاشوری

فرهنگی خوشنامی است که سال‌ها به امر تعلیم و تربیت فرزندان این دیار مشغول بوده و اکنون مدیر دبستان 15 خرداد روستای بردخون کهنه را برعهده دارد.

وی از طبع لطیفی در شعر و ادب برخوردار است و نسبت به گذشته بردخون عشق می‌ورزد.

عاشوری در فضای مجازی نیز فعال است و با راه اندازی وبلاگ پیرامون امورفرهنگی ومیراث منطقه قلم فرسایی می‌کند.

وی در دوره‌های پیش نیز کاندید شورا بوده ولی در این دوره مصمم است به جمع اعضای اصلی شورا بپیوندد و برای عمران و آبادانی شهر و دیارش تلاش کند.

علی کشاورز

وی را بیشتر در میادین ورزش و به‌ویژه فوتبال می‌شناسند، سال‌ها است که در هیئت فوتبال منطقه عضویت و مسئولیت دارد و خود در تیم‌های فوتبال و رشته‌های دیگر ورزشی فعالیت می‌کرده است.

کشاورز برای نخستین بار داوطلب عضویت در شورای شهر شده و مصمم است با حضور در شورای اسلامی شهر بردخون در مسیر رشد و عمران منطقه قدم بردارد.

حسین محمدی

وی فرهنگی و مدیر دبستان فرهنگ بردخون است و سال‌ها در کسوت معلمی به امر مقدس تعلیم و تربیت در این منطقه مشغول است و چند سالی به عنوان مسئول ستاد نماز جمعه بردخون فعالیت می‌کند و در زمینه‌های دینی و فرهنگی نیز فعالیت‌هایی داشته است.

محمدی از جمله افرادی است که برای نخستین بار کاندید شده و در آخرین روزها برای ثبت نام اقدام کرد و مصمم است در جمع پنج عضو اصلی شورا قرار گیرد.

 

احمد واعظ

وی دو دوره عضو شورا بوده و به عنوان باتجربه‌ترین فرد دراین دوره ثبت نام کرده است و تصمیم دارد کاستی‌های دوره قبل شورا که به انحلال کشید را جبران کند.

واعظ کارمند کمیته امداد شهرستان دیر است و خدمات زیادی به نیازمندان داشته که انتظار می‌رود با آمادگی کامل در این دوره حاضر شده باشد.

هر چند به گفته خود مایل به حضور مجدد در شورای شهر نبوده و بر اثر اصرار برخی از مردم وارد این عرصه شده است.

گزارش از نامجور زحمتکش

انتهای پیام/66003/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول