اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخاباتی محسن رضایی در شمالغرب:

امروز زمان گماردن یک اقتصاددان بر نظام اجرایی کشور است

رئیس ستاد انتخاباتی محسن رضایی در شمالغرب گفت: امروز زمان گماردن یک اقتصاددان بر نظام اجرایی کشور است.

امروز زمان گماردن یک اقتصاددان بر نظام اجرایی کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، منصور عزتی در جمع مردم زنجان اظهار داشت: امروز مشکلات اقتصادی کشور بسیار جدی است.

وی به مشکلات اقتصادی کشور اشاره کرد و افزود: در حال حاضر کشور با مشکلات مختلفی در شاخص‏های مختلف اقتصادی مواجه است.

رئیس ستاد انتخاباتی محسن رضایی در شمالغرب با بیان اینکه شاخص‏های اقتصادی نشان از مشکلات اقتصادی کشور است، یادآور شد: سرمایه‏گذاری، گرانی، بیکاری و بسیاری از شاخص‏های اقتصادی در وضعیت مناسبی قرار ندارند.

وی به تعطیلی بسیاری از واحدهای تولیدی در سطح کشور اشاره کرد و گفت: واحدهای تولیدی کشور در بخش‏های مختلف دارای مشکلات زیادی هستند.

عزتی دلایل حمایت خود از محسن رضایی را یادآور شد و تاکید کرد: دلیل حمایت من از محسن رضایی دو دلیل است.

رئیس ستاد انتخاباتی محسن رضایی در شمال غرب دلیل نخست حمایت از کاندیداتوری محسن رضایی را تخصص او در اقتصاد عنوان کرد و ادامه داد: کشور نیازمند یک شخص اقتصاددان برای اداره امور کشور است.

وی اقتصاد را مهمترین دغدغه مردم عنوان کرد و یادآور شد: در بین هشت کاندیدای ریاست جمهوری تنها محسن رضایی دارای تخصص رشته اقتصاد است.

عزتی با بیان اینکه در وضعیتی که کشور دارای مشکلات اقتصادی است باید یک فرد متخصص اقتصاد اداره امور کشور را در دست گیرد، افزود: محسن رضایی نسبت به مشکلات اقتصادی کشور آگاهی لازم را دارد.

رئیس ستاد انتخاباتی محسن رضایی در شمالغرب کشور کاندیدای مورد حمایت خود را فردی دارای برنامه دانست و تاکید کرد: ایشان دارای برنامه دقیق در بخش اقتصادی کشور است.

وی به دومین دلیل حمایت از محسن رضایی اشاره کرد و گفت: تعامل با همه گروه‏های سیاسی و اعتدال دومین دلیل حمایت من از محسن رضایی است.

عزتی کاندیدای مورد حمایت خود را شخصیتی اعتدال‏گرا معرفی کرد و اظهار داشت: ایشان توانایی تعامل و به کارگیری همه افراد توانمند کشور در یک تیم را دارد.

رئیس ستاد انتخاباتی محسن رضایی در شمالغرب وضعیت فعلی کشور را نیازمند تشکیل یک تیم قدرتمند عنوان کرد و گفت: در حال حاضر کشور نیازمند تشکیل یک تیم قوی از همه نخبگان کشور است.

وی کاندیدای مورد حمایت خود را دارای قابلیت بالا جهت ایجاد یک تیم قوی دانست و تاکید کرد: تنها کسی که عقیده و باور به کار تیمی دارد محسن رضایی است.

عزتی کشور را نیازمند حضور همه طیف‏های سیاسی عنوان کرد و اظهار داشت: در شرایط فعلی باید از همه توان گروه‏های سیاسی برای اداره کشور کمک گرفت.

رئیس ستاد انتخاباتی محسن رضایی در شمالغرب کشور به کاهش قدرت ریال ایران نسبت به ارز‏های رایج دنیا اشاره کرد و گفت: پول ملی کشورمان بیش از سه برابر در مقابل ارزهای دیگر ضعیف شده است.

وی تضعیف پول ملی را تضعیف معیشت مردم دانست و تاکید کرد: مسئولان باید نسبت به معیشت مردم کشور حساسیت داشته باشند.

عزتی دولت آینده را دولتی عنوان کرد که دارای دغدغه معیشتی برای مردم است و افزود: دولت آینده باید در قبال وضعیت اقتصادی مردم پاسخگو باشد.

رئیس ستاد انتخاباتی محسن رضایی در شمالغرب پذیرفتن اشتباهات دولت را یکی از تعهدات دولت در قبال ملت دانست و گفت: دولت باید در قبال عملکرد خود پاسخگو باشد.

وی مشکل بیکاری در کشور را یادآور شد و تاکید کرد: ارائه تعریف خاص در مرکز آمار نسبت به اشتغال برای معیشت مردم پاسخگو نیست.

عزتی به رشادت‏های شهیدان و رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: سربازان نظام در جنگ به همه تعهدات خود نسبت به نظام، اسلام و مردم عمل کردند.

رئیس ستاد انتخاباتی محسن رضایی در شمالغرب جمعیت کشور را در حکم سربازان کشور دانست و گفت: دولت باید این سربازان را در مسیری درست هدایت کند.

وی هدایت ظرفیت‏های کشور در مسیر درست را موجب توسعه کشور عنوان کرد و افزود: تدبیر دولت در به کارگیری نخبگان کشور موجب توسعه روزافزون خواهد شد.

عزتی با بیان اینکه مردم نباید کم‏کاری مسئولین را به نام نظام اسلامی بنویسند، یادآور شد: اشتباهات و کم‏کاری دولت‏ها در موضوعات اقتصادی نباید به اسم نظام تمام شود.

انتهای پیام/73007/ر40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول