اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل خبر داد

زیباسازی پل‌های روگذر اردبیل با صرف 800 میلیون تومان اعتبار

شهردار اردبیل گفت: با صرف هزینه بیش از 800 میلیون تومان؛ زیباسازی، کاشی‌کاری و نورپردازی پل‌های روگذر شهر اردبیل اجرا می‌شود.

زیباسازی پل‌های روگذر اردبیل با صرف 800 میلیون تومان اعتبار

صدیف بدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار داشت: زیباسازی و بهسازی فضاهای شهری در جهت بالا بردن نشاط و شادابی، بهداشت روانی شهروندان، ایجاد شهر سالم، افزایش بهره‌وری تأسیسات و تجهیزات عمومی شهر و زمینه‌های استفاده مطلوب از آنان یکی از دغدغه‌های اصلی شهرداری اردبیل است.

وی تصریح کرد: این مهم علاوه بر حفظ هویت و زیبایی شهر از اولویت خاصی برخوردار است و چنانچه نورپردازی شهر بیان‌کننده هویت و سیمای شبانه آن بوده و موجب ایجاد امنیت، دلپذیرکردن فضا و تأثیر مثبت آن بر روان شهروندان شده و نور در معماری و شهرسازی عملکردی فراتر از روشن کردن شهر داشته و به عنوان یکی از اجزا اصلی مورد توجه قرار می‌گیرد.

بدری در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: امروزه زندگی شهری سبب شده دامنه فعالیت شهروندان تا پاسی از شب ادامه یابد به طوری‌که حیات شبانه به قسمتی از زندگی شهری تبدیل شده است.

شهردار اردبیل اضافه کرد: در این راستا شهرداری اردبیل در سال‌جاری نسبت به اجرای طرح‌های کاشی شکسته و نورپردازی پل‌های روگذر رضوان، بعثت، مبارزان و پیرعبدالملک اقدام کرده و در آینده نزدیک عملیات اجرایی آن شروع می‌شود.

انتهای پیام/62008 /ط10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول