اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فرودگاه زنجان:

تجهیز فرودگاه زنجان به 200 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

مدیر فرودگاه زنجان گفت: تجهیز فرودگاه زنجان به 200 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

تجهیز فرودگاه زنجان به 200 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

جمشید شجاعی‏یگانه امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: تجهیز امکانات مورد نیاز فرودگاه زنجان نیازمند اختصاص اعتبارات لازم است.

وی به تجهیز فرودگاه زنجان اشاره کرد و افزود: اقدامات مناسبی طی سال‏های اخیر در راستای تجهیز فرودگاه زنجان صورت گرفته است.

مدیر فرودگاه زنجان با بیان اینکه اقدامات شایانی برای توسعه فرودگاه زنجان برداشته شده است، یادآور شد: اقدامات سال‏های اخیر بسیار مناسب و در خور توجه بوده است.

وی با بیان اینکه انجام پروازهای خارجی از این فرودگاه، افتخاری بزرگ برای استان محسوب می‏شود، گفت: با برقراری پروازهای خارجی در فرودگاه زنجان ظرفیت‏های استان متجلی شده است.

شجاعی‏یگانه به توسعه امکانات فرودگاه زنجان در سال‏های اخیر اشاره کرد و اظهار داشت: در حال حاضر فرودگاه زنجان ظرفیت‏های بسیار بالایی برای برقرای پروازهای مختلف دارد.

مدیر فرودگاه زنجان امکانات فرودگاه زنجان را یادآور شد و تاکید کرد: با توجه به امکانات موجود در فرودگاه زنجان، به راحتی می‌توانیم میزبان همه هموطنان برای انجام پروازهای داخلی و خارجی باشیم.

وی با بیان اینکه حمایت‏های مدیران استانی برای توسعه فرودگاه زنجان مناسب بوده است، افزود: حمایت مدیریت استان در توسعه همه‌جانبه فرودگاه زنجان قابل تقدیر است.

شجاعی‏یگانه خواستار استمرار حمایت‏های انجام شده شد و ادامه داد: با توجه به ظرفیت‏های ایجاد شده در فرودگاه زنجان می‏توان میزان پروازها در این فرودگاه را افزایش داد.

مدیر فرودگاه زنجان برقراری پرواز به حج تمتع را خواستار شد و تاکید کرد: ظرفیت‏های فرودگاه زنجان بالاست و می‏توان پرواز حج تمتع را از این فرودگاه برقرار کرد.

وی با بیان اینکه در صورت مساعدت مسئولین می‏توان این پرواز را برقرار کرد، گفت: امیدواریم با مساعدت مسئولین پرواز حج تمتع از استان زنجان صورت گیرد.

شجاعی‏یگانه پروازهای فرودگاه زنجان را دارای برنامه و زمان‏بندی مناسب دانست و یادآور شد: تا به امروز هیچ مشکلی در زمینه انجام پروازها از فرودگاه زنجان به وجود نیامده است.

مدیر فرودگاه زنجان استفاده از هواپیماهای مناسب در پروازهای زنجان را یادآور شد و گفت: هواپیماهای بکارگیری شده در فرودگاه زنجان دارای کیفیت بالایی هستند.

وی توسعه سالن‌های انتظار فرودگاه زنجان را خاطرنشان کرد و گفت: خوشبختانه با بهره‏برداری از سالن انتظار، فرودگاه زنجان یک گام دیگر به توسعه پایدار نزدیک شده است.

شجاعی‏یگانه به مشکلات موجود در تردد زائرین مسن اشاره کرد و یادآور شد: در حال حاضر با تغییر برنامه‏های پرواز حج تمتع از فرودگاه مهرآباد به امام خمینی(ره) در تهران  تردد مسافرین نیز با مشکل مواجه شده است.

مدیر فرودگاه زنجان برقراری پرواز حج تمتع را برای زائرین استان و شهرهای همجوار مثبت دانست و تاکید کرد: با برقراری پرواز حج تمتع در زنجان بسیاری از مشکلات ترددی زائرین برطرف می‌شود.

وی به امکانات موجود در فرودگاه زنجان اشاره کرد و گفت: کریدور جنوب فرودگاه، ترمینال فرودگاه، سالن‏های انتظار و نصب تجهیزات از امکانات مجهز شده در آینده نزدیک خواهد بود.

شجاعی‏یگانه با بیان اینکه با راه‏اندازی ترمینال فرودگاه تردد زائرین سهل‏تر می شود، افزود: با بهره‏برداری از ترمینال فرودگاه رفاه و نحوه تردد زائرین افزایش خواهد یافت.

مدیر فرودگاه زنجان مساحت کلی این ترمینال را یک‌هزار و 700 مترمربع برآورد کرد و ادامه داد: این ترمینال از ازدیاد جمعیت بالا در فضای ورود و خروج خواهد کاست.

وی با بیان اینکه باید از فرصت و ظرفیت‏های موجود بهره برد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر وضعیت فرودگاه زنجان مشابه سال‏های گذشته نیست.

شجاعی‏یگانه تلاش برای خدمت‌رسانی به مردم زنجان را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: همه عوامل حاضر در فرودگاه زنجان از این ظرفیت‏ها برای خدمات‌رسانی به مردم استان و حتی سایر هموطنان استفاده خواهند کرد.

انتهای پیام/73007/ح40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول