اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فرهنگ و ارشاد قلعه‌گنج اعلام کرد

تشکیل انجمن‌ها‌ی هفت‌گانه در قلعه‌گنج/کمبود اعتبار مجتمع فرهنگی

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قلعه‌گنج گفت: در راستای رونق بخشیدن به مسائل فرهنگی و هنری انجمن‌های هفت‌گانه در این شهرستان تشکیل شد.

تشکیل انجمن‌ها‌ی هفت‌گانه در قلعه‌گنج/کمبود اعتبار مجتمع فرهنگی

سیداسماعیل آفاق‌حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قلعه‌گنج اظهار داشت: در راستای رونق بخشیدن به مسائل فرهنگی و هنری با تشکیل سریع انجمن‌های هفت‌گانه از جمله شعر و ادب، موسیقی، قرآن و نهج‌البلاغه‌، تئاتر‌، عکاسی‌، قصه و داستان‌، هنرهای تجسمی و خبرنگاران هویت تازه‌ای به این نهاد داده شد.

وی افزود: با تشکیل چهار گروه تئاتر افراد مستعد و علاقمند در این زمینه شناسایی و سه گروه در سامانه استقرار ثبت شدند که گروه کلات‌گنج با سرپرستی محمد حیدری، گروه نسیم‌ لواربا مدیریت علی اکبرزاده و گروه جازموریان با مسئولیت مهدی میرزایی توانستند با تکمیل اعضا به ثبت برسند.

آفاق‌حسینی تصریح کرد: با هماهنگی‌های به عمل آمده و مساعدت مدیران فرهنگ و هنر در جنوب کرمان به زودی کلاس‌های آموزشی در سطوح مختلف در این انجمن‌ها دایر می‌شود و امیدواریم که بتوانیم این گنج نهفته در این منطقه را شکوفا کنیم.

وی ابراز داشت: گروه‌های هنری تشکیل شده در تلاش هستند تا در جشنواره‌های استانی و کشوری حضوری فراخور نام قلعه‌گنج و جنوب کرمان داشته باشند.

آفاق‌حسینی عنوان کرد: مهم‌ترین مشکل این اداره کمبود اعتبارات برای تکمیل مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان است که با قول‌های مدیران شهرستان و استان پیگیر هستیم تا این مجتمع نیز به زودی آماده شود.

انتهای پیام/80004‌/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول