اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار ارومیه اعلام کرد

تخصیص 30 میلیارد تومان برای بهسازی بافت‌های فرسوده ارومیه

شهردار ارومیه گفت: 30 میلیارد تومان اعتبار برای بهسازی بافت‌های فرسوده ارومیه اختصاص یافته است.

تخصیص 30 میلیارد تومان برای بهسازی بافت‌های فرسوده ارومیه

محمد حضرت‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به ایجاد چهار پارک محله‌ای در ارومیه اظهار داشت: این پارک‌های محله‌ای در زمینی به مساحت سه هکتار در منطقه حاجی‌پیرلو و دو هکتار در منطقه شهید کوهنوردی ارومیه احداث می‌شود.

وی با اشاره به احداث همزمان ورزشگاه‌های محله‌ای در کنار پارک‌های محله، تصریح کرد: این ورزشگاه‌ها در مناطق شهید کوهنوردی، حاجی‌پیرلو، کوی رشادت و کوی سالار برای بهره‌مندی شهروندان ایجاد می‌شود.

حضرت‌پور با اشاره به عملیات عمرانی در تمام مناطق ارومیه، خاطرنشان کرد: با اجرای پروژه‌های مختلف عمرانی، منطقه‌ای به نام منطقه محروم و کم برخوردار معنا ندارد.

شهردار ارومیه افزود: منطقه حاجی‌پیرلو، دامنه‌های باغ رضوان و منطقه شهید کوهنوردی از جمله مناطق به اصطلاح کم برخوردار است که دارای جدول‌کشی، عملیات زیرسازی و راه آسفالت است.

حضرت‌پور به اختصاص 30 میلیارد تومان اعتبار برای بهسازی بافت‌های فرسوده ارومیه اشاره کرد و گفت: تعریض کوچه‌های کمتر از 12 متر در بافت‌های فرسوده شهر و احداث سه پارک در محله آغ‌داش از جمله این پروژه‌ها است.

وی ابراز داشت: ایجاد پارک‌های محله‌ای یکی از مصوبات شورای اسلامی شهر است و منابع مالی آن از محل تغییر کاربری در منطقه یک شهرداری ارومیه تأمین می‌شود.

انتهای پیام/61010/ت20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول