اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان محلی

‌‌شصت و هفتمین شهرداری‌ کرمان افتتاح شد‌

شصت و هفتمین شهرداری استان کرمان در شهر جدید دشتکار از توابع بخش مرکزی شهرستان بردسیر با حضور مسئولان محلی افتتاح شد.

‌‌شصت و هفتمین شهرداری‌ کرمان افتتاح شد‌

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسیر، شصت و هفتمین شهرداری استان کرمان در شهر جدید دشتکار از توابع بخش مرکزی شهرستان بردسیر از امروز رسما آغاز به کار کرد.

محمد ‌شایق مدیرکل امور شهری و شوراهای استان کرمان در این مراسم اظهار داشت: هر روستای بالای 3 هزار و 500 نفر جمعیت و به درخواست مردم و مسئولان محلی می‌تواند با طی ساز و کارهای مربوطه تبدیل به شهر شود.  

وی گفت: ر‌وستای دشتکار هم با طی ساز و کار تبدیل شورای ده به شورای شهر و نهایتا انتخاب شهردار به مجموعه ‌شهرهای استان کرمان پیوست.

‌شایق ‌با اشاره به چهارمین انتخابات شوراهای شهر و روستا در 24 خرداد ماه عنوان کرد: یکی از ثمرات خوب جمهوری اسلامی‌ تجربه ‌سه دوره انتخابات شهر و روستا است که ما الان در دورافتاده‌ترین روستاها و شهرهای کشورمان مجموعه ‌شوراهای شهر و روستا را داریم.

وی افزود: با توجه به اینکه اعضای شوراها افراد بومی منطقه و آشنا به مسائل و مشکلات محل خود هستند و همچنین قوانین و اختیاراتی که شوراها دارند، می‌توانند در تمام مواردی که خواسته‌های مردم است، وارد شده و خواسته‌های محلی و منطقه‌ای را رصد و پیگیری کنند.

‌شایق تصریح کرد: امیدواریم که شاهد انتخابات پرشوری در زمینه‌ انتخابات چهارمین دوره ‌شوراهای اسلامی‌ باشیم و از ثمرات آن بهره‌مند شویم.

به گزارش فارس در اواخر سال گذشته ‌چهار شهر جدید ‌دشتکار‌، زهکلوت‌، خواجه شهر ‌و گنبکی با موافقت دولت به شهرهای استان کرمان اضافه شد.

انتهای پیام/2446/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول