اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت شهرضا:

عملکرد عمرانی شهرداری شهرضا در طول چند سال گذشته قابل توجه است

امام جمعه موقت شهرضا گفت: در طول چند سال گذشته طرح‌های عمرانی قابل توجهی در سطح شهر شهرضا اجرایی شده که باید مد نظر همگان قرار بگیرد.

عملکرد عمرانی شهرداری شهرضا در طول چند سال گذشته قابل توجه است

نعمت‌الله صالح در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرضا اظهار کرد: بنده در مراسم افتتاح میدان فاطمیه(س) بر اساس وظیفه از عملکرد شهرداری شهرضا طی چند سال گذشته در حوزه‌های مختلف قدردانی کردم.

وی ادامه داد: به لحاظ اینکه شهردار شهرضا از چهره‌های برجسته و ارزشی شهرستان به شمار می‌رود و از سوی دیگر در دوران فعالیت‌های وی تلاش‌های گسترده‌ای در سطح شهر انجام گرفته است و قدردانی از این عملکرد وظیفه هر فردی بوده و بنده نیز بر همین اساس نسبت به این مهم اقدام کردم.

امام جمعه موقت شهرضا با اشاره به برخی مسایل مطرح شده در خطبه‌های دو هفته گذشته نماز جمعه اظهار کرد: نکاتی که بنده در خطبه‌های نماز جمعه مطرح کردم پیرامون لزوم حفظ و تقویت وحدت بین مسئولان و مدیران شهرستان بود و از آنجایی که تجربه نشان داده است دامن زدن به اختلاف‌ها به عقب ماندگی شهر در عرصه‌های مختلف منجر می‌شود و وظیفه هر فردی است که در این زمینه نکات لازم را یادآور شود.

وی یادآور شد: به هر حال باید به این موضوع مهم اذعان کنیم که با وجود اجرای برخی طرح‌های عمرانی در شهرضا تا تحقق پیشرفت و آبادانی ایده‌آل فاصله قابل توجهی وجود دارد که این موضوع با مقایسه وضعیت کنونی شهرضا با برخی شهرها مشخص می‌شود.

صالح با اشاره به اینکه اجرای طرح‌های کلان شهری نیازمند تعامل و یکدلی مجموعه مسئولان است، افزود: به هر حال اجرای طرح‌های کلان نیازمند بسترسازی مناسب است که این مهم با وفاق و هم اندیشی مجموعه مسئولان میسر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ورود به مسایل سیاسی از وظایف یک فرد مسئول به شمار می‌رود، بیان کرد: ورود به مسایل سیاسی نباید به شکلی باشد که تمام وقت و انرژی یک مدیر و یا مسئول صرف آن شود.

امام جمعه موقت شهرضا با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس نقش بسزایی در تحقق وحدت در جامعه دارند، ادامه داد: از آنجایی که نمایندگان به عنوان منتخب مردم در مجلس فعالیت می‌کنند باید در حوزه‌های مختلف با دغدغه بیشتری نسبت به اصل مهم وحدت تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه خطیب نماز جمعه باید براساس اهمیت مسایل اجتماعی به بررسی نیازمندی‌های جامعه بپردازد، افزود: به هر حال باید در این زمینه به شکلی فعالیت کنیم که بهانه‌ای به دست دشمنان ندهیم و امیدوارم تمامی این مسایل شهرستان در آینده نزدیک طی یک نشست صمیمانه حل و فصل شود.

انتهای پیام/63011/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول