اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار قم عنوان کرد

اتمام پروژه‌های عمرانی شهرداری قم تا پایان شهریور ماه

شهردار قم گفت: با اجرای سیاست 6 = 12 نسبت به اتمام پروژه‌های عمران شهری در نیمه نخست سال اقدام خواهیم کرد.

اتمام پروژه‌های عمرانی شهرداری قم تا پایان شهریور ماه

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمد دلبری امروز در آیین افتتاح، بهره‌برداری و کلنگ‌زنی 12 پروژه عمرانی خدماتی و رفاهی شهرداری منطقه هشت قم اظهار کرد: شهر قم به برکت وجود بارگاه نورانی کریمه اهل بیت در مسیر توسعه و پیشرفت حرکت می‌کند و موفقیت‌های ما در عرصه عمرانی شهری از برکت وجود این بانوی بزرگوار است.

وی با تقدیر از همکاری شورای اسلامی شهر قم با شهرداری گفت: برخی‌ها عنوان می‌کنند که در عرصه مدیریت شهری فقط به مسائل ظاهری پرداخته شده و نسبت به انجام پروژه‌های عمرانی بی‌توجهی صورت گرفته است در صورتی‌که این سخن کاملا نادرست است.

شهردار قم خاطرنشان کرد: شهرداری در عرصه فعالیت‌های عمرانی با تمام توان کار کرده و از همه ظرفیت‌ها بهره‌برداری می‌کند.

وی با اشاره به روند اجرای پروژه‌های عمرانی در سال گذشته و پیش‌بینی‌های صورت گرفته برای سال جاری خاطرنشان کرد: در سال گذشته در خصوص اجرای پروژه‌های عمرانی توانستیم 100 درصد پیش‌بینی‌ها را محقق کنیم.

دلبری به اجرای سیاست 6=12 در شهرداری قم اشاره کرد و بیان داشت: در راستای اجرایی شدن این سیاست قصد داریم در نیمه نخست امسال تمام پیش‌بینی‌ها را محقق کرده و برای نیمه دوم سال نسبت به تدوین و اجرای پروژه‌های جدید اهتمام داشته باشیم.

وی عقب ماندگی‌های مضاعف شهر قم را مورد توجه قرار داد و یادآور شد: باید در راستای تحقق منویات رهبری برای پیشرفت شهر قم همتی مضاعف داشته باشیم.

شایان ذکر است در این مراسم 12 پروژه عمرانی، خدماتی، تفریحی و رفاهی با اعتباری بالغ بر 41 میلیارد ریال در منطقه هشت قم به بهره برداری رسید.

این پروژه‌ها شامل بوستان شهروند، بهسازی، توسعه و تعریض بلوار علمدار، اصلاح انهار بلوار سلمان، مخزن بتنی، پیاده رو سازی و اصلاح انهار بلوار دانشگاه و بهسازی جداول خیابان‌های ایمان و اندیشه است.

همچنین امروز پروژه‌های احداث دور برگردان بلوار غدیر، سرویس‌های بهداشتی بوستان‌های پردیس، ژاله و خاتم الانبیا، بازار همشهری و بازار مرکزی میوه و تره‌بار هم به بهره‌برداری رسید.

در بخش دیگری از این مراسم با حضور شهردار قم کلنگ بازار همشهری4 و بازار همشهری 10 در منطقه هشت شهر قم به زمین زده شد.

انتهای پیام/2258/ک20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول