اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

اهرم اصلی رفع مشکلات آب اصفهان در دست‌های شهرداری نیست

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اهرم اصلی رفع مشکلات آب اصفهان در اختیار شهرداری و شورای شهر نیست و مدیریت استان و مسئولان کشوری باید برای این مشکل چاره‌اندیشی کنند.

اهرم اصلی رفع مشکلات آب اصفهان در دست‌های شهرداری نیست

مصطفی بهبهانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه مدیریت شهری اصفهان همواره در راستای پاسخگویی به مطالبات مردم حرکت کرده است، اظهار کرد: بخشی از مطالبات مردم محلی است و این مطالبات به مباحث مربوط به آسفالت، گذر‌ها و نیاز‌های شهری اختصاص دارد.

وی با بیان اینکه به صورت کلان رسیدگی به وضعیت آب اصفهان به عنوان نخستین مطالبات مردم از مسئولان محسوب می‌شود، اضافه کرد: شهرداری و مدیریت شهری اصفهان در حد توان و اختیارات قانونی خود مطالبات مردم در این بخش را به مسئولان مربوطه منعکس کرده‌اند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه همچنین مدیریت شهری اصفهان با اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به مردم در راستای گوشزد کردن مشکلات اصلی آب اصفهان به مردم تلاش کرده‌اند، تصریح کرد: اما اهرم اصلی رفع مشکلات آب اصفهان در اختیار شهرداری و شورای شهر نیست و مدیریت استان و مسئولان کشوری باید برای این مشکل چاره‌اندیشی کنند.

وی با بیان اینکه طی سال‌های گذشته در برنامه‌ریزی‌های کشور پروژه‌هایی برای افزایش منابع آبی مشخص شده است، ادامه داد: تونل سوم کوهرنگ و پروژه بهشت‌آباد از جمله مهم‌ترین این پروژه‌ها محسوب می‌شود و این پروژه‌ها به نوعی ورودی آب به رودخانه زاینده‌رود بوده، اما این پروژه‌ها تحقق پیدا نکرده است.

بهبهانی با اشاره به اینکه البته خروجی و مصرف آب بیش از میزان مشخص شده است، تاکید کرد: در حال حاضر دخل و خرج رودخانه زاینده‌رود با یکدیگر نمی‌خواند و رفع مشکلات موجود در بخش آب به صرفه‌جویی با استفاده از روش‌های علمی و اخصاص بودجه‌های مورد نیاز برای پروژه‌های آبی نیاز دارد.

انتهای پیام/63004/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول