اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌نشست خبری مجمع نمایندگان مازندران ـ 3

احمدی: برنامه‌ای برای توسعه مازندران وجود ندارد/ ‌‌جزیره‌ای کار می‌کنیم

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس ‌با اشاره به اینکه مدیریت ضعیف ‌باعث شده از نعمت‌های الهی در مازندران استفاده نکنیم، گفت: نداشتن برنامه توسعه‌ای از مشکلات مازندران است.

احمدی: برنامه‌ای برای توسعه مازندران وجود ندارد/ ‌‌جزیره‌ای کار می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، قاسم احمدی‌لاشکی عصر امروز در نخستین نشست خبری مجمع نمایندگان مازندران با اصحاب رسانه، اظهار داشت: پیگیری کارهای دولت و قوه قضائیه در هر شهرستان‌ها در مرکز خاصی صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: اما قوه مقننه در مازندران فضایی در اختیار نداشت تا به صورت متمرکز پیگیر امور مردم باشد و با ایجاد دفتر مجمع نمایندگان مازندران، امور قوه مقننه از یک مجموعه منسجم در استان پیگیری می‌شود.

احمدی با اشاره به اینکه ایجاد دفتر مجمع نمایندگان، کاری نو بود، تصریح کرد: از مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی هم تشکر می‌کنم که فضایی برای دفتر این مجمع، در اختیار نمایندگان مازندران قرار داد.

وی در ‌ارتباط‌ با تاسیس فرمانداری‌های ویژه در مازندران، اظهار داشت: به فرمانداری ویژه اعتقاد ندارم چرا که در تنکابن می‌بینم که تاسیس فرمانداری ویژه هیچ نقشی نداشت و فقط سر در اتاق فرماندار به معاونت استاندار تغییر کرده است و مردم منطقه برای کمترین کار باید به مرکز استان مراجعه کنند.

‌نماینده معین شهرستان تنکابن در مجلس با بیان اینکه تاسیس فرمانداری ویژه در بودجه‌ریزی هم نقشی ندارد، گفت: اگر نام فرمانداری ویژه است باید امکانات ویژه هم داشته باشد.

احمدی با اشاره به اینکه مدیریت ضعیف ‌باعث شده از نعمت‌های الهی در مازندران استفاده نکنیم، تصریح کرد: نداشتن برنامه توسعه‌ای از مشکلات مازندران است.

وی با بیان اینکه ما به صورت جزیره‌ای کار می‌کنیم، افزود: ما نتوانستیم وفاق ایجاد کنیم و این خوب نیست، وفاق ما شعاری و صوری است.

عضو خانه ملت در بخش دیگری در از این نشست در ‌ارتباط‌ با تاسیس استان جدید در غرب مازندران، اظهار داشت: ‌صدا و سیما از مستقل شدن غرب مازندران، پرهیز و فرار می‌کند.

احمدی با بیان اینکه ما مازندرانی هستیم و هیچگاه نمی‌گذاریم نام مازندران از بین برود، گفت: امروز آذربایجان شرقی و غربی و خراسان شمالی و جنوبی نشان می‌دهد که هویت‌ها حفظ می‌شود.

وی یادآور شد: توجه نکردن لازم، به غرب مازندران باعث شده مردم این شعار را بدهند، چون از مرکز استان دور هستند، رسیدگی به آنها کم شده است.

نماینده نوشهر و چالوس در مجلس، خاطرنشان کرد: اگر تفویض اختیارها به غرب استان به صورت اصولی انجام می‌شد این اتفاقات نمی‌افتاد و به اینجای کار نمی‌رسیدیم.

‌انتهای پیام/86007/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول