اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت

آغاز به کار ستاد انتخاباتی سید شرف‌الدین ملک‌حسینی کاندیدای مجلس خبرگان رهبری

ستاد انتخاباتی سید شرف‌الدین ملک‌حسینی کاندیدای مجلس خبرگان رهبری در کهگیلویه و بویراحمد آغاز به کار کرد.

آغاز به کار ستاد انتخاباتی سید شرف‌الدین ملک‌حسینی کاندیدای مجلس خبرگان رهبری

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ستاد تبلیغاتی حجت‌الاسلام سید شرف‌الدین ملک‌حسینی امروز با حضور جمع زیادی از اقشار مختلف مردم در چهارراه سینمای مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد.

در این آیین رسمی که حجت‌الاسلام ملک‌حسینی موفق به حضور در جمع هواداران خود به علت سفر به شهر مقدس قم نشد، شروع رسمی فعالیت‌های انتخاباتی این نامزد میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری کلید خورد.

حجت‌الاسلام سید علی‌صالح موسوی‌اعظم در این آیین با اشاره به ضرورت حضور مردم در روز 24 خرداد‌ماه سال جاری اظهار کرد: آن‌چه که از هر چیز دیگری مهم‌تر است حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی است و حماسه سیاسی مورد نظر رهبر معظم انقلاب محقق خواهد شد.

مسئول ستاد انتخاباتی سید شرف‌الدین ملک‌حسینی افزود: مجلس خبرگان یکی از تأثیرگذارترین نهادها در کشور بوده که نگاهی فراحزبی و فرا سلیقه‌ای بر آن حاکم است.

وی با بیان اینکه مردم کهگیلویه و بویراحمد در صحنه‌‌های مختلفی وفاداری خود را به ولایت فقیه و نمایندگان معظم‌له در استان نشان دادند، تصریح کرد: نمونه بارز عشق و ارادت مردم در روز تشییع جنازه پیکر پاک مرحوم آیت‌الله ملک‌حسینی به نمایش درآمد و همگان دیدند که در آن روز چه حماسه‌ای در بدرقه این عالم ربانی به وجود آمد.

موسوی‌اعظم با برشمردن برخی صفات نیکو و شایسته آیت‌الله ملک‌حسینی تأکید کرد: بخش زیادی از صفات نیکوی این مرد بزرگ در وجود فرزند عالیقدرش نهفته و امید است مردم استان از برکات این روحانی جلیل‌القدر نیز بهره‌مند شوند.

امام جمعه موقت شهر یاسوج ادامه داد: از هر نظر شرف‌الدین ملک‌حسینی جانشین خوبی برای نمایندگی مردم در مجلس خبرگان رهبری است که از عموم مردم برای حمایت از وی دعوت می‌کنم چرا که شخصیت مورد نیاز نمایندگی مردم در وی شکل گرفته است و تخصص و توان لازم برای این مسئولیت خطیر دارد.

رئیس ستاد انتخاباتی سید شرف‌الدین ملک‌حسینی برگزاری سه انتخابات مهم در استان کهگیلویه و بویراحمد را مسئولیتی سنگین خواند و خاطرنشان کرد: هر سه انتخابات در جای خود اهمیت دارند و نباید هیچ‌کدام بر دیگری سایه بیندازد.

موسوی‌اعظم گفت: جایگاه خانواده ملک‌حسینی در میان مردم همچنان والاست و امید است این پیوند مردمی همواره پابرجا و مستحکم بماند.

انتهای پیام/82005/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول