اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو فراکسیون ورزش مجلس در گفت‌وگو با فارس:

وزیر ورزش از مجلس تذکر کتبی دریافت کرد

نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه و جویبار در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به برگزارنشدن مجمع هیئت‌های رزمی به وزیر ورزش در این مورد تذکر کتبی دادیم.

وزیر ورزش از مجلس تذکر کتبی دریافت کرد

سید هادی حسینی نماینده مردم قائمشهر و سوادکوه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری در مورد برگزار نشدن مجمع هیئت‌های رزمی بیان کرد: درباره تعیین تکلیف مجامع هیئت‌ها تذکری به وزیر ورزش دادیم، در بعضی از هیئت‌ها از جمله هیئت ورزش‌های رزمی در بعضی از استان‌ها ماه‌هاست که مجمع برگزار نشده است.

حسینی گفت: در حال حاضر در مازندران 11 ماه است که مجمع هیئت‌های رزمی برگزار نشده و این تنها مختص مازندران نبوده است.

وی درباره وظیفه وزارت ورزش در بحث اجرایی برگزاری مجامع هیئت‌ها افزود: وظیفه وزارت ورزش و جوانان نظارت بر اجرای درست مجامع است که اگر مجامع درست انجام نشود، هزینه‌هایی که انجام می‌شود، خلاف قانون بوده است.

حسینی در ادامه درباره تشکیل مجمع انتخاباتی در هیئت‌ها متذکر شد: وظیفه این است که هرچه سریع‌تر تشکیل شده و برنامه‌های سالانه و مالی هیئت را مصوب کرده و بر اساس مصوبه مجمع، رئیس هیئت بتواند کار خود را شروع کند. بنابراین به این شکل این کار خلاف قانون بوده و هیئت را دچار مشکل خواهد کرد.

عضو فراکسیون ورزش در مجلس در باره تذکر کتبی به وزیر ورزش اذعان داشت: با توجه به این شرایط مجبور شدیم تا تذکر کتبی خود را به وزیر ورزش اعلام کنیم تا وی این موضوع را از طریق معاونت ورزشی پیگیری کند.

حسینی در پاسخ به این سئوال خبرنگار فارس که جابه‌جایی صورت‌گرفته در اداره ورزش و جوانان جویبار با واکنش‌هایی مواجه شده است، اظهار داشت: بنده هیچ دخالتی در جابه‌جایی انجام شده در مورد روسای اداره ورزش و جوانان در حوزه خودم را نداشته و ندارم، در زمان مدیریت خود در حوزه ورزش نه به کسی اجازه دخالت در این حوزه را دادم نه حال که در جایگاه دیگری هستم به خودم هم اجازه دخالت در این موضوع را نمی‌دهم.

عضو خانه ملت تصریح کرد: بنده فکر می‌کنم که سعادتمند به اندازه کافی حساب‌شده عمل کرده که مدیران را انتخاب کرده است.

 وی در ادامه افزود: فرماندار جویبار هم باید وظیفه خود را بداند، فرماندارها در عزل مسئولیتی ندارند چرا که یک مدیرکل می‌خواهد رئیس اداره‌اش  را جابجا کند این حق طبیعی وی است، اما در انتصاب فرماندار باید مطلع باشد. بنده برای آقای نیک‌نژاد (فرماندار جویبار) احترام قائل هستم، چرا که وی باید نظر دهد که آیا از این انتصاب مطلع بوده یا خیر.

حسینی تصریح کرد: مدیر اداره ورزش و جوانان اختیاراتی دارد که ما حق نداریم به آن حیطه وارد شویم، اگر ما قصد ورود در جابه‌جایی‌ها را داشتیم مطمئنا در جابه‌جایی فرماندارها، مدیران هم ورود می‌کردیم اما ورودهای‌مان را در جای دیگر استفاده کردیم مثال تحقیق و تفحص از سازما‌ن‌ها جایی که جزو اختیارات ما بوده است.

وی درباره انتصاب سعادتمند به‌عنوان مدیرکل یادآور شد: بنده در زمان ورود سعادتمند به ‌عنوان مدیرکل یک توقع از ایشان داشتم آن هم چمن ورزشگاه وطنی بود که در حال انجام است.

 حسینی در پایان با قدردانی از زحمات مهدی پرهام در باشگاه نساجی گفت: تیم نساجی یکی از ریشه‌دارترین تیم‌های کشور و به ویژه استان است مدیریت جدید کارها را آغاز کرده و از هفته آینده فراخوان زده خواهد شد و تیم کار تست‌گیری را شروع خواهد کرد.

انتهای پیام/86017/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول