اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ارومیه در مجلس تاکید کرد

حمایت همه جانبه از کشاورزان آذربایجان‌غربی در مجلس

نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: با توجه به اینکه استان آذربایجان‌غربی استان کشاورزی است، از کشاورزان استان آذربایجان غربی حمایت همه جانبه می‌کنیم.

حمایت همه جانبه از کشاورزان آذربایجان‌غربی در مجلس

عابد فتاحی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: استان آذربایجان‌غربی استان کشاورزی بوده و زیر ساخت‌های کشاورزی نسبت به سایر زیرساخت‌ها برتری دارد.

وی ابراز داشت: برای ایجاد و آفرینش حماسه اقتصادی حتما سعی خواهیم کرد.

فتاحی به قیمت‌های کذایی اجناس و کالاها اشاره کرد و اذعان داشت: باید برای این گرانی‌ها که مردم ما را شکنجه می‌دهد چاره‌اندیشی شود.

وی به جوانانی که از دانشگاه‌ها با مدارک بسیار خوبی فارغ‌التحصیل شده‌اند و اینک امکانی برای استخدام و اشتغال ندارند اشاره و تصریح کرد: با توجه به حماسه اقتصادی باید در زمینه ایجاد اشتغال برای این جوانان برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گیرد.

فتاحی خاطرنشان کرد: حماسه اقتصادی در کشور با توجه به مهار قیمت‌ها، مهار ارزهای خارجی در مقابل تومان، ایجاد اشتغال برای جوانان استان امکان‌پذیر خواهد بود.

وی گفت: ما باید بدانیم که تمام مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران امسال با تمام ظرفیت و توانی که دارند کار کنند و با ظرفیت صد در صد بتوانند مشکلات و کاستی‌‌های کشور را مرتفع سازند.

فتاحی ادامه داد: امید است کاری کنیم که تعادل بسیار خوبی در بودجه داشته و عدالت در بودجه برای تمام استان‌های کشور رعایت شود.

فتاحی تصریح کرد: سعی می‌کنیم حتما بودجه تورم‌زا نباشد و درآمدها عینا در آن تحقق یابد به طوری که هزینه‌ها همان هزینه‌هایی باشد که در برنامه داریم.

وی افزود: بیشترین سعی ما در این دوره بر این است که همه موارد در یک چارچوب و منطق پیش رود.

انتهای پیام/61001/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول