اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بیانیه مجمع نمایندگان مازندران تاکید شد

ولایتمداری ویژگی‌ بارز آیت‌الله روحانی بود

در بیانیه مجمع نمایندگان مازندران به مناسبت سالگرد ارتحال آیت‌الله روحانی آمده است: زهد، تقوا، ولایتمداری، مردم دوستی و ارادت به خاندان طهارت از ویژگی‌های بارز این فقیه واصل و عارف به حق پیوسته بود.

ولایتمداری ویژگی‌ بارز آیت‌الله روحانی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، مجمع نمایندگان استان مازندران به مناسبت چهاردهمین سالگرد ارتحال ملکوتی آیت‌الله روحانی نماینده فقید امام راحل و مقام معظم رهبری در استان بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: اگرچه 14 سال از ارتحال ملکوتی عارف وارسته و مشعل فروزان خطه شمال می‌گذرد اما همچنان یاد و نام این مرد بزرگ و نورانی که به حق روحانی بوده در دل‌ها زنده است.

این مجمع یادآور شد: جامعه اسلامی ما مفتخر به حضور علما، فضلا و روحانیت گرانقدر به عنوان سکاندار هدایت و رهبری معنوی جامعه بوده است و بی‌شک نقش بی‌بدیل روحانیت انقلابی در پیروزی انقلاب اسلامی در تاریخ معاصر کشورمان بر کسی پوشیده نیست.

در ادامه بیان شد: یکی از این روحانیون باصلابت و با تقوی عارف بزرگ و انسان وارسته خطه شمال حضرت آیت‌الله روحانی نماینده امام راحل و مقام معظم رهبری بود که سال‌ها چون مشعلی فروزان در خطه شمال می‌درخشید و مشعل فروزان خطه شمال شاه بیت پیام مقام معظم رهبری در وصف هادی دیار علویان بوده است.

نمایندگان مازندران خاطرنشان کردند: زهد، تقوا، ولایتمداری، ساده‌زیستی، قانون‌گرایی، مردم دوستی و به ویژه عشق و ارادت به خاندان عصمت و طهارت از ویژگی‌های بارز این فقیه واصل و عارف به حق پیوسته بود.

مجمع نمایندگان استان مازندران تصریح کرد: باور داریم جامعه امروز ما برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در دهه پیشرفت و معنویت به الگویی چون مرحوم آیت‌الله روحانی نیاز مبرم دارد چرا که این مرد خدا همه زندگی خویش را وقف خدمت به مردم و ترویج معارف الهی کرد.

در ادامه این بیانیه عنوان شد: دلدادگی به اهل بیت عصمت و طهارت، خدمتگزاری بی‌منت و اهتمام به امور محرومان از روحانی فقید انسان بزرگی ساخت که همچنان در دل مردم جای دارد و یاد و نامش همواره در دل‌ها و زبان‌ها جاری است.

این بیانیه می‌افزاید: اعتقاد راسخ وکلای مردم مازندران در شرایط حساس داخلی و منطقه‌ای این است که حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی با تداوم آرمان‌های امام راحل و منویات امام‌گونه مقام معظم رهبری میسر است و مسیر انقلاب با هدایت علمای ولایی و مشارکت حداکثری مردم در عرصه‌های مختلف سیاسی امکان‌پذیر است.

نمایندگان مازندران در مجلس ابراز داشتند: خادمان ملت در مجلس شورای اسلامی رجای واثق دارند که مردم انقلابی و متعهد کشورمان به ویژه مردم ولایتمدار مازندران بار دیگر با خلق حماسه‌ای تاریخی در 24 خرداد برگ زرین دیگری از عشق و دلدادگی خود به روح بلند امام و مقام عظمای ولایت را ورق می‌زنند.

انتهای پیام/2296/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول