اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی خبر داد

زیرسازی و آسفالت 3 هزار کیلومتر راه در آذربایجان غربی

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: تاکنون زیرسازی و آسفالت نزدیک به 3 هزار کیلومتر راه در استان آغاز شده است.

زیرسازی و آسفالت 3 هزار کیلومتر راه در آذربایجان غربی

خلیل محبت‌خواه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: به منظور افزایش ضریب ایمنی و استانداردسازی راه‌های آذربایجان غربی پروژه‌های راه‌سازی با سرعت بیشتری دنبال می‌شود.

وی بر لزوم رفع نقاط حادثه‌خیز راه‌های آذربایجان غربی تاکید کرد و ابراز داشت: احداث تقاطع‌های غیر هم‌سطح در کنترل کردن حوادث ناشی از غیراستاندارد بودن جاده‌ها به ویژه نقاط حادثه‌خیز کمک بزرگی در کاهش تصادفات به شمار می‌رود.

محبت‌خواه ادامه داد: تقاطع‌های غیر هم سطح ابوذر، انتهایی کمربندی ماکو، سه راهی قره‌ضیاالدین، سه راهی محمدیار- نقده و زیرگذر نوایی واقع در جاده ایواوغلی- خوی احداث می‌شود.

محبت‌خواه به نیاز آذربایجان غربی برای احداث بزرگراه، راه اصلی، فرعی و روستایی اشاره کرد و گفت: تاکنون زیرسازی و آسفالت نزدیک به سه هزار کیلومتر راه در استان آغاز شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با اشاره به بهسازی و آسفالت 43 کیلومتر راه اصلی و فرعی آذربایجان غربی در سال گذشته، خاطرنشان کرد: برای اجرای این پروژه 295 میلیارد ریال هزینه شد.

وی با اشاره به مطالعات انجام شده در ارتباط با بهسازی و آسفالت 600 کیلومتر راه، پنج دستگاه تونل، هفت دستگاه پل بزرگ، شش دستگاه گالری در آذربایجان غربی، اذعان داشت: نیاز به اجرای این پروژه‌ها در استان به شدت احساس می‌شود و در این زمینه اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی به خوبی وارد عمل شده است.

انتهای پیام/61010/ک20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول