اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

اتمام عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت محور یاسوج به اقلید

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد از اتمام کار اجرایی لکه‌گیری و روکش 10 کیلومتر از محور یاسوج به اقلید یکی از ورودی‌‌های مهم این استان خبر داد.

اتمام عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت محور یاسوج به اقلید

خیبر بیدار‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج  از اتمام کار اجرای لکه‌گیری و روکش 10 کیلومتر از محور یاسوج به اقلید یکی از ورودی‌های مهم استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

وی با اشاره به اینکه کار عملیات اجرای لکه‌گیری و روکش این مسیر از تاریخ یکم خرداد‌ماه سال‌جاری آغاز شده بود، اظهار داشت: این مسیر به طول 10 کیلومتر از گردنه بابا حسن شروع شده و تا دو راهی کاکان ادامه دارد و کار روکش و لکه‌گیری با هدف تسهیل در تردد هموطنان در بازدید از آبشار معروف مارگون و همچنین دسترسی به استان یزد و شهرستان‌های همجوار انجام شده است.

مدیر‌کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: با توجه به وضعیت نامناسب محور یاسوج به اقلید و اینکه این محور ارتباط سه استان فارس، یزد، کهگیلویه و بویراحمد را امکان‌پذیر کرده و یکی از ورودی‌های مهم این استان است از جمله پروژه‌هایی بوده که از لحاظ انجام عملیات اجرایی در اولویت قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: اعتبار این پروژه از محل اعتبارات ملی و بالغ بر 15 میلیارد ریال است که در سال 91 در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/82009/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول