اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع عالی بسیج خراسان جنوبی:

اعتلای نظام در گرو کاربردی کردن بیانات رهبری است

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع عالی بسیج خراسان جنوبی گفت: اعتلای نظام و انقلاب اسلامی تمام ادارات، نهادها، دستگاه‌ها و سازمان باید رویکرد کاربردی و عملی کردن منویات رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهند.

اعتلای نظام در گرو کاربردی کردن بیانات رهبری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حمیدرضا وردی پیش از ظهر امروز در جلسه مجمع عالی بسیج خراسان جنوبی اظهار داشت: این جلسه دومین جلسه مجمع عالی بسیج استان در سال جاری است که تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه در جلسه نخست بیشتر مدعوین و مسئولان بیشتر درگیر اهداف و چگونگی ساختار و شکل‌گیری مجمع بودند، ادامه داد: در جلسه نخست نیز مسئولان و مدیران با اقشار و کمیته‌های مختلف این مجمع آشنا شدند.

رئیس مجمع عالی بسیج خراسان جنوبی اضافه کرد: تاکنون تعداد هشت جلسه با حضور اعضای هیئت رئیسه تشکیل شده و برنامه‌ها و همفکری‌های بسیار خوبی مطرح شده که این برنامه‌ها در برخی از کمیسیون‌ها و کمیته‌های مجمع عالی بسیج استان جنبه کاربردی و عملی پیدا کرده است.

وردی با اشاره به اینکه بسیج تنها نهادی است که نسبت به بینات و فرامین رهبری برخورد کاربردی و عملی دارد، افزود: کاربردی کردن و جامه عمل پوشاندن به بیانات رهبری در زمینه‌های مختلف اولویت نخست مجمع عالی بسیج استان است و این مهم باید در بین تمام سازمان‌ها و نهادها نهادینه شود.

وی اذعان داشت: برای توسعه و پیشرفت در عرصه‌های مختلف و اعتلای نظام و انقلاب اسلامی تمامی ادارات، نهادها، دستگاه‌ها و سازمان باید رویکرد بسیج در ارتباط با فرامین و فرمایشات رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهند.

رئیس مجمع عالی بسیج خراسان جنوبی یادآور شد: امروز برای اینکه به منویات معظم‌له جامه عمل بپوشانیم باید از توصیف و شعار خارج شده و به سمت کاربردی و عملی ساختن بیانات مقام معظم رهبری در جامعه گام برداریم.

وردی گفت: مباحث تولید ملی، اقتصاد مقاومتی، سبک زندگی اسلامی و بصیرت باید به صورت کاربردی در تمام سازمان‌ها و نهادها مورد توجه و تاکید قرار گیرد.

این مسئول با بیان اینکه کمیته فرهنگیان این استان طرحی به عنوان سوادآموزی را ارائه کرده است، متذکر شد: هم‌اکنون مراحل اولیه اجرای این طرح در خراسان جنوبی انجام شده است.

وی از وجود 10 کمیسیون و کمیته در مجمع عالی بسیج استان خبر داد و اذعان داشت: تمام برنامه‌ها، طرح‌ها و اقدامات این کمیسیون و کمیته‌ها باید کاربردی و رو به جلو باشد و از تعریف، شرح و بسط جلوگیری به عمل آید.

انتهای پیام/69003/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول