اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس:

غربی‌ها با روحیه استکبارستیزی امام دشمنی دارند

نماینده مردم تهران، ری،‌ شمیرانات و اسلامشهر در مجلس گفت: کشورهای زورگوی غربی با روحیه استکبارستیزی امام (ره) دشمنی دارند و نمی‌توانند این دشمنی و کینه را پنهان کنند.

غربی‌ها با روحیه استکبارستیزی امام دشمنی دارند

اسماعیل کوثری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: انقلاب اسلامی زمانی به پیروزی رسید که متفکران و محققان غربی حتی پیش‌بینی وقوع انقلاب علیه حکومت‌های دست‌نشانده خود در کشورهای مختلف مانند ایران را نمی‌کردند.

وی ادامه داد: در این شرایط بود که ندای حق طلبی امام خمینی (ره) نه تنها در ایران بلکه در تمام ممالک آزادی‌خواه و عدالت‌طلب طنین‌انداز شد و ایرانیان نخستین افرادی بودند که به این ندای حق طلبی لبیک گفتند.

نماینده مردم تهران، ری،‌ شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این پرسش که چرا کشورهای غربی با امام خمینی (ره) عداوت و دشمنی می‌ورزند، گفت: آن‌ها با تفکر امام (ره) که مقابله با استکبار و دفاع از مظلومان جهان است، دشمنی دارند و نمی‌توانند آن را بپذیرند چراکه هدف امام خود آن‌ها بودند.

بیداری اسلامی ثمره موجی است که امام خمینی (ره) آن را ایجاد کرد

وی با بیان اینکه غربی‌ها نمی‌خواستند صدای امام (ره) به ملت‌های تحت سلطه برسد، گفت: آن‌ها از این هراس داشتند که ملت‌ها با درک پیام رهایی‌بخش اسلام از زبان امام خمینی (ره) منافع آن‌ها را به خطر بیاندازد به همین دلیل با بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی دشمنی و عداوت داشته و این کینه را هم مخفی نمی‌کنند.

کوثری در پایان تأکید کرد: به فضل الهی استکبار جهانی نتوانست در برابر پیام رهایی‌بخش امام خمینی (ره) که مبتنی بر تعالیم دین مبین اسلام و فرهنگ غنی تشیع بود، مقاومت کنند و امروز شاهد هستیم که بیداری اسلامی ثمره موجی است که امام (ره) ایجاد کرد.

انتهای پیام/2302/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول