اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال

باروبن جشنواره گل به راه انداخت

در ادامه رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور، تیم فوتسال باروبن مقابل میهمان خود جشنواره گل به راه انداخت.

باروبن جشنواره گل به راه انداخت

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در چارچوب هفته یازدهم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور، تیم فوتسال باروبن قزوین که در سالن شهید بابایی این شهر پذیرای تیم شهدای جلین گرگان بود، در نهایت با نتیجه پرگل پنج بر دو میهمان خود را با شکست بدرقه کرد.

در این دیدار که در حضور نزدیک به یکصد تماشاچی برگزار شد، شاگردان محمد باغبان‌صالحی پس از هفته‌ها ناکامی توانستند یک پیروزی پرگل و ارزشمند به دست آورند و با گرفتن سه امتیاز این بازی حساس خانگی، جمع امتیازهای خود را به عدد 12 برسانند.

بازیکنان تیم فوتسال باروبن قزوین که دومین فصل حضور خود را در رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور تجربه می‌کنند، با گرفتن سه امتیاز دیدار خانگی خود مقابل شهدای جلین گرگان تا حدودی از منطقه خطر بالا آمدند تا بازی‌های آینده خود را با امیدواری بیشتری پشت سر بگذارند.

مسئولان تیم باروبن در هفته‌های اخیر با آوردن محمد باغبان‌صالحی، مربی باتجربه قزوینی به رأس مربیگری تیم خود نشان دادند که تلاش دارند در تیم خود تغییرات عمده به وجود آورند که البته نسبتاً هم در این راه موفق بودند.

گرچه تیم باروبن قزوین سال گذشته هم در نخستین تجربه حضور خود در رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور با از دست دادن امتیازهای حساس، فرصت ماندن در لیگ را در آخرین لحظه‌ها به دست آورد؛ اما به طور حتم شاگردان باغبان‌صالحی اگر می‌خواهند در لیگ فصل جاری موفق‌تر ظاهر شوند، باید در بازی‌های آینده خود با قدرت بیشتری به مصاف رقیبان بروند.

آنان باید برای رسیدن به این هدف با جمع‌آوری امتیازهای لازم، جایگاه خود را به رده‌های بالای جدول برسانند.

به هر حال تیم فوتسال باروبن قزوین هفته آینده در ادامه رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور باید به بروجرد سفر کند و مقابل تیم پولادگسترش این شهر قرار گیرد؛ دیداری که به طور حتم آسان نخواهد بود و شاگردان باغبان‌صالحی باید تمام حواس خود را معطوف به کسب سه امتیاز این بازی کنند.

انتهای پیام/77004/ز30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول