اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

75 روز تا آغاز لیگ برتر فوتسال

فوتسال صبا بلاتکلیف است / رویارویی ستاره‌های صبا با پیشنهادهای وسوسه‌انگیز

نایب قهرمان چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور هنوز تکلیف کادر فنی و بازیکنان خود برای لیگ پانزدهم را نمی‌داند.

فوتسال صبا بلاتکلیف است / رویارویی ستاره‌های صبا با پیشنهادهای وسوسه‌انگیز

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که تکلیف سرمربی تیم فوتسال صبای قم برای فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور مشخص نیست، بسیاری از بازیکنان کارآمد و شاخص این تیم نیز این روزها در آستانه آغاز نقل و انتقالات لیگ برتر با پیشنهادهای وسوسه انگیز سایر رقبا مواجه هستند.

حضور صبا در لیگ برتر و جام حذفی فوتسال

این در شرایطی است که بر اساس اعلام کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال کشورمان، فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از روز دهم مرداد ماه سال جاری آغاز می‌شود و تیم‌های لیگ برتری امسال علاوه بر لیگ برتر باید در جام حذفی فوتسال به رقابت بپردازند.

در واقع حدود دو ماه دیگر به زمان آغاز بازی‌های فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور زمان باقی است و تیم‌های لیگ برتری خود را اکنون آماده حضور موفق در بازار نقل و انتقالات و سپس لیگ پانزدهم می‌کنند اما صبای قم هنوز تکلیف خود را نمی‌داند.

بی‌تفاوتی به فوتسال در سایه توجه مدیران صبا به فوتبال

البته در سال‌های اخیر این موضوع در فوتسال قم به یک سنت تبدیل شده است که معمولاً مسئولان مرتبط با فوتسال در قم، تصمیم گیری در خصوص وضعیت نماینده قم در مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را به روزهای منتهی به آغاز لیگ برتر موکول می‌کنند در حالی که این نشان از بی‌تفاوتی مدیران صبا به فوتسال در سایه توجهات آنها به فوتسال است.

نمونه این اتفاقات در چند فصل اخیر لیگ برتر فوتسال بارها اتفاق افتاده است اما فوتسال دوستان قمی امیدوارند مسئولان مرتبط به خصوص در باشگاه صبای قم اگر قصد حمایت از تیم فوتسال قم در لیگ برتر را دارند خیلی زود موضوع خود در این خصوص را اعلام کنند.

مشکلات مالی و عدم حمایت مانع قهرمانی صبا در لیگ برتر فوتسال

در لیگی که پشت سر گذاشتیم صبای قم یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور بود اما به دلیل مسائل و مشکلات مالی در هفته‌هایی که باید سخت مورد حمایت قرار می‌گرفت تا صدرنشینی خود را برای قهرمانی حفظ کند، چندان حمایتی از این تیم صورت نگرفت.

لیگ چهاردهم فوتسال باشگاه‌های برتر کشور با نایب قهرمانی صبای قم به عنوان تنها تیم بومی این دوره به پایان رسید اما حالا بسیاری از بازیکنان این تیم که در حد یک ستاره برای صبا در لیگ چهاردهم درخشیدند، با پیشنهادهای وسوسه انگیز سایر تیم‌های لیگ برتری مواجه هستند و اگر مسئولان باشگاه صبا به موقع اقدامی انجام ندهند، چه بسا فوتسال دوستان قمی در لیگ آینده بازیکنان مورد علاقه خود را با پیراهن رقبای صبا در لیگ برتر نظاره خواهند کرد.

هواداران قمی منتظر تعیین وضعیت تیم فوتسال صبا

این در حالی است که چهاردهمین دوره بازی‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور اسفند ماه سال قبل با قهرمانی گیتی‌پسند اصفهان و نایب قهرمانی تیم فوتسال صبای قم به پایان رسید و فوتسال قم در 14 دوره حضور در لیگ برتر هنوز طعم قهرمانی را نچشیده است.

دوستداران تیم فوتسال صبا که از قضا تعداد آنها بسیار فراتر از هواداران تیم فوتبال صبای قم است، این روزها منتظرند تا مسئولان باشگاه صبا مانند تیم فوتبال صبا که در خصوص تعیین کادر فنی آن دغدغه زیادی دارند، هر چه سریع‌تر سرمربی و کادر فنی و بازیکنان تیم فوتسال صبای قم را نیز معرفی کنند.

سه نایب قهرمانی فوتسال قم در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر فوتسال

سابقه بازی‌های 14 دوره گذشته از مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور نشان از ثبت سه نایب قهرمانی به نام نمایندگان فوتسال قم دارد.

نخستین نایب قهرمانی فوتسال قم در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به لیگ سال 1384 باز می‌گردد که تیم فوتسال ارم کیش قم با سرمربیگری حسین شمس و حضور چهره مطرحی مانند وحید شمسایی موفق به کسب نایب قهرمانی شد.

دومین نایب قهرمانی فوتسال در 14 دوره گذشته بازی‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به سال 1387 مربوط می‌شود که تیم فوتسال ارم کیش قم برای دومین بار البته با سرمربیگری سید مهدی ابطحی و حضور چهره‌هایی مانند مصطفی نظری، مجید لطیفی، برادران حسن زاده و سعید تقی‌زاده به نایب قهرمانی دست یافت.

سومین نایب قهرمانی فوتسال قم در ادوار مختلف لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور به فصل اخیر که چهاردهمین دوره این بازی‌ها بود باز می‌گردد که تیم فوتسال صبای قم در حالی که تا هفته پایانی صدرنشین بود، با شکست برابر تیم منصوری قرچک با سرمربیگری محسن حسن زاده و درخشش بازیکنانی نظیر علی اصغر حسن زاده، علیرضا وفایی، محمد حسین کوهستانی، محمد کرمانی، محمد دهقان و ابوالقاسم اروجی به مقام نایب قهرمانی دست پیدا کرد.

============

گزارش: رضا جعفری

============

انتهای پیام/78002/و40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول