اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اهواز خبر داد

برگزاری دوره آموزشی برای 5 هزار نفر از عوامل اجرایی انتخابات در اهواز

فرماندار اهواز گفت: بیش از 5 هزار نفر از عوامل اجرایی انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری در این شهرستان آموزش می‌بینند.

برگزاری دوره آموزشی برای 5 هزار نفر از عوامل اجرایی انتخابات در اهواز

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، به نقل از روابط عمومی فرمانداری اهواز، عبدالعزیز فدعمی در جلسه هماهنگی مسئولان مناطق انتخاباتی اظهار کرد: بیش از 5 هزار نفر از عوامل اجرایی انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری در این شهرستان آموزش می‌بینند.

وی افزود: این تعداد شامل روسای شعب انتخابات، اعضای شعب، نمایندگان فرماندار و کاربران رایانه شعب هستند که با 80 مورد وظیفه انتخاباتی قانون و آئین‌نامه انتخابات آشنا می‌شوند.

فرماندار اهواز تصریح کرد: طبق قانون انتخابات وظایفی برای اعضای شعب و نمایندگان فرماندار قبل از اخذ رأی، در زمان آغاز رأی گیری و بعد از اتمام زمان اخذ رأی تعریف شده است که در این کلاس‌های آموزشی به آن‌ها پرداخته می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان اهواز گفت: کاربران رایانه شعب اخذ رای نیز در دوره‌های توجیهی، آموزش‌های لازم را در خصوص آموزش مراحل مکانیزه انتخابات فرا می‌گیرند. 

وی ادامه داد: در این انتخابات 547 شعبه اخذ رای در شهرستان اهواز به جمع آوری آراء می‌پردازند و برای شعب اخذ رای شهری دو کاربر رایانه پیش‌بینی شده است.

فدعمی با بیان اینکه امانتداری و عمل به قانون از وظایف مهم مجریان انتخابات است اظهار امیدواری کرد با تلاش همه دست‌اندرکاران انتخابات شاهد برگزاری انتخابات با شکوه و با حضور پر شور مردم باشیم.

انتهای پیام/72001/ر/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول