اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌فارس گزارش می‌دهد

‌‌آموزش نمایندگان فرماندار با قوانین برگزاری انتخابات

در راستای برگزاری مطلوب انتخابات در گچساران، نشست آموزشی نمایندگان فرماندار در شعبه‌های رأی‌گیری و نشست مشترکی با حضور مسئولان کمیته‌های پنج‌گانه انتخابات در گچساران برگزار شد.

‌‌آموزش نمایندگان فرماندار با قوانین برگزاری انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، با هدف آشنایی نمایندگان فرماندار با آیین‌نامه‌ها، دستورالعمل‌ها و قوانین مرتبط با نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رأی در انتخابات ریاست جمهوری، خبرگان رهبری و شوراهای اسلامی شهر و روستا جلسه‌ای با حضور جمعی از این نمایندگان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

صیانت از آرای مردم از وظایف ذاتی نمایندگان فرماندار است

فرماندار گچساران در این جلسه ابتدا به اهمیت انتخابات و فرمایشات و توصیه‌های مقام معظم رهبری در خصوص حفظ امانت مردم و سایر توصیه‌های انتخاباتی اشاره کرد.

محمد شفیعی با تشریح قوانین مرتبط با شرح وظایف نمایندگان فرمانداری در شعب اخذ رأی بر لزوم توجه به این دستور‌العمل‌ها تأکید کرد.

وی انتخابات ایران اسلامی را مصداق واقعی مردم‌سالاری دینی دانست و ابراز داشت: حضور پرشور و آگاهانه مردم در انتخابات، لبیک گفتن به  ارزش‌های انقلاب، پیروی از راه حضرت امام خمینی  (ره) و مقام معظم رهبری است.

شفیعی حفظ و صیانت از تک تک آرای مردم را از وظایف ذاتی و قانونی نمایندگان فرماندار در محل صندوق‌های رأی عنوان کرد.

وی یادآور شد: نمایندگان فرماندار در محل صندوق‌های رأی با اتکای به قانون‌مداری، انتخابات سالمی را برگزار کرده و از آرای مردم پاسداری کنند.

به گزارش فارس، در ادامه این جلسه، مهرداد انباز‌پور دبیر ستاد انتخابات گچساران و کارشناس انتخابات این حوزه، آموزش‌های لازم را به منظور چگونگی تکمیل فرم‌های شماره 22 و 29 و 43 ارائه کرد.

چگونگی پلمب و فک پلمب صندوق‌های در شعبه‌های رأی‌گیری و نیز پاسخگویی به سئوالات نمایندگان فرماندار در زمینه برگزاری مطلوب انتخابات از دیگر بخش‌های این جلسه بود. آموزش لازم را انجام داد. در پایان نیز به سوالات حاضرین پاسخ داده شد.

برگزاری ششمین جلسه کمیته‌های پنج‌گانه حوزه انتخابیه گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، ششمین جلسه کمیته‌های پنج‌گانه انتخابات این شهرستان امروز و با حضور فرماندار و مسئولان این کمیته‌ها برگزار شد.

مسئولان کمیته‌ها در ابتدای جلسه از روند فعالیت‌های اعضای کمیته خود و نیز روند اجرا و عملیاتی شدن مصوبات جلسات گذشته و اقدامات صورت گرفته، گزارش‌هایی ارائه دادند.

فرماندار گچساران در این جلسه ضمن ارائه توضیحاتی در زمینه مصوبات این جلسات سرعت، دقت و برنامه‌ریزی بیشتر در راستای بهتر و موفق‌تر برگزار شدن برنامه‌ها و مصوبات را خواستار شد.

محمد شفیعی با ارائه راهکارهایی به منظور برطرف شدن برخی مشکلات پیش‌رو ابراز داشت: برنامه‌ریزی لازم برای آماده‌سازی ماشین‌آلات، سازماندهی کارکنان و تجهیزات مورد نیاز به طور تقریبی صورت گرفته است.

وی افزود: تمام اداره‌های موظف به همکاری با حوزه انتخابات این شهرستان برای برگزاری هر چه بهتر و با شکوه‌تر انتخاباتی در شأن مردم فهیم گچساران هستند.

شفیعی با بیان این‌که یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دشمنان انقلاب زمینه‌سازی برای کمرنگ کردن میزان مشارکت مردم در انتخابات با انجام تبلیغات منفی و سیاه نمایی در سطح جامعه است، تصریح کرد: مردم و مسئولان باید با همراهی و همدلی با یکدیگر اهداف و برنامه‌های دشمنان را خنثی کنند.

وی یادآور شد: فرمانداری گچساران به همراه تمامی دستگاه‌های مربوطه آماده برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور در روز 24 خرداد ماه در این شهرستان است.

شفیعی ادامه داد: تمام امکانات و وسائل برای حضور حداکثری مردم در انتخابات با برنامه‌ریزی منسجم  فراهم خواهد شد.

انتهای پیام/82014/ش40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول