اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات شهرستان همدان خبر داد

6 هزار نفر در همدان عهده‌دار برگزاری انتخابات شدند / ارائه آموزش‌های لازم به مجریان انتخابات

رئیس ستاد انتخابات شهرستان همدان گفت: بیش از 6 هزار نفر در شهرستان همدان وظیفه برگزاری انتخابات را عهده‌دار هستند که آموزش‌های لازم به آنان ارائه می‌شود.

6 هزار نفر در همدان عهده‌دار برگزاری انتخابات شدند / ارائه آموزش‌های لازم به مجریان انتخابات

حسن قهرمانی‌مطلق امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برگزاری جلسات آموزشی و توجیهی ویژه برگزارکنندگان انتخابات در شهرستان همدان اظهار داشت: بیش از 6 هزار نفر در شهرستان همدان وظیفه برگزاری انتخابات را عهده‌دار هستند که آموزش‌های لازم به آنان ارائه می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه نمایندگان فرماندار گفت: این دوره آموزشی از 23 اردیبهشت ماه شروع شده و تا هشتم خرداد ادامه دارد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان همدان ادامه داد: آموزش چاپخانه‌داران از دیگر برنامه‌های پیش روست تا نسبت به توجیه آنها در خصوص مسائل تبلیغاتی انتخابات اقدامات لازم انجام گرفته باشد.

*10 کاربر رایانه آموزش دیدند

وی از برگزاری نخستین جلسه آموزشی توجیهی کاربران رایانه انتخابات شهرستان همدان خبر داد و ابراز داشت: 100 کاربر رایانه شعب اخذ رأی در جلسه توجیهی انتخابات شرکت کردند و در جریان آموزش‌های لازم انتخابات قرار گرفتند.

قهرمانی‌مطلق افزود: جلسه توجیهی اعضای شعب اخذ رأی نیز از 11 تا 13 خرداد انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه نیروهای ذخیره نیز آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند از برگزاری جلسه جمع‌بندی نهایی با حضور نمایندگان فرماندار در تاریخ 22 خردادماه خبر داد.

فرماندار شهرستان همدان در ادامه با اشاره به برگزاری دوره آموزشی برای کاندیداهای شوراهای شهر و روستا، هدف از آن را آشنایی این افراد با تبلیغات و تعامل بیشتر با ستادها عنوان کرد.

*حجم بالای آموزش به مجریان انتخابات

وی خاطرنشان کرد: یک دوره آموزشی نیز ویژه مدیران ادارات و محل‌هایی که به عنوان محل شعب اخذ رأی در نظر گرفته‌ شده‌اند، برگزار می‌شود.

قهرمانی‌مطلق با اشاره به برگزاری دوره آموزشی ویژه مسئولان ستادهای تبلیغاتی گفت: عوامل انتظامی و نظامی نیز آموزش‌‌های لازم را دریافت می‌کنند.

وی تأکید کرد: در این دوره از انتخابات، این حجم از آموزش‌ها برای نخستین بار است که به جامعه هدف ارائه می‌شود.

فرماندار شهرستان همدان در پایان سخنانش بیان داشت: در مجموع می‌توان گفت آموزش‌ها از 21 اردیبهشت ماه شروع شده و تا 22 خرداد ادامه دارد.

انتهای پیام/89002/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول