اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اصفهان:

فتنه‌گران جرات سربلند کردن در انتخابات را ندارند/ قطع ارتباط با مستکبران سیاست دین و قرآن است

امام جمعه اصفهان گفت: با روشنگری‌های رهبر انقلاب فتنه‌گران در انتخابات پیش رو جرات سربلند کردن را ندارند و به حول و قوه الهی این انتخابات پرشورتر از همیشه خواهد بود.

فتنه‌گران جرات سربلند کردن در انتخابات را ندارند/ قطع ارتباط با مستکبران سیاست دین و قرآن است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبائی نژاد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان با اشاره به مناسبت‌های پیش رو اظهار کرد: روز 14 خرداد سالروز فوت بزرگ‌مردی است که بعد از انبیاء و امامان در نوع خود بی‌نظیر بوده است و در هیچ عصری همانند او را در میان علماء نداشته‌ایم.

وی افزود: مهم‌ترین خصلت امام خمینی (ره) خلوص در حرف و عمل بود که تمام دنیا را با ویژگی‌های بی‌نظیر خود جذب کرده بود.

امام جمعه اصفهان تصریح کرد: همچنین در این روز و در 25 سال پیش رهبر معظم انقلاب برای رهبری نظام جمهوری اسلامی ایران انتخاب شدند که ایشان نیز در نوع خود بی‌نظیر هستند و با روشنگری‌های خود کشور را از گردهمایی سخت عبور داده‌اند.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب در گفتار، نوشتار و قاطعیت یگانه است و به یقین چنین افراد از خدا در کار خود مدد می‌گیرند چرا که به یقین انسانی که تقوا دارد به بن‌بست نمی‌رسد.

طباطبایی نژاد با اشاره به فتنه 88 تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب با یک سخنرانی در نماز جمعه آتش فتنه را خاموش و سیلی محکمی بر دهان دشمنان زدند و اکنون نیز با پیش ‌بینی فتنه به گونه‌ای عمل کردند که فتنه‌گران جرات سربلند کردن ندارند.

وی با اشاره به اینکه انتخابات پیش رو پرشورتر از همیشه خواهد بود، گفت: هر فردی که رئیس‌جمهور ایران شود، باید بداند که ملت ایران به وی اجازه ارتباط با آمریکا را نمی‌دهد.

امام جمعه اصفهان تصریح کرد: ارتباط برقرار نکردن با آمریکا امری سلیقه‌ای نیست بلکه دستور صریح قرآن است که می‌فرماید مستکبران را دوست خود نگیرید، چرا که آنها تا زمانی که از دین دست بر ندارید از شما راضی نمی‌شوند.

وی ادامه داد: خداوند در قرآن کریم به صراحت می‌فرماید که هر کسی با طاغوتیان همراه شود خودش نیز از جنس آنهاست.

طباطبایی نژاد تصریح کرد: بنابراین قطع ارتباط با مستکبرانی همچون آمریکا و اسرائیل سیاست قرآن و دین است.

وی اضافه کرد: تا زمانی که مستکبرانی همچون آمریکا از حالت استکباری خود دست بر ندارند کشور ایران با آنها هیچ گونه ارتباطی را برقرار نمی‌کند.

امام جمعه اصفهان تاکید کرد: لازم است به این نکته نیز اشاره کنم که با ارتباط با آمریکا مشکل اقتصادی کشور رفع نمی‌شود و باید ریشه این مشکل را در جایی دیگر جست‌و‌جو کنیم.

وی اضافه کرد: در واقع مشکلات اقتصادی ما ناشی از کم ارزش شدن ارزش پول ملی است که امیدواریم دولت‌های آینده با عبرت گرفتن از کج‌اندیشی‌های دولت‌های قبلی برای رفع این مشکل تلاش کنند.

طباطبایی نژاد  تاکید کرد: مردم توجه داشته باشند که در انتخابات پیش رو تنها بر ایمان فرد و انقلابی بودن تکیه نکنند و علاوه بر این موارد تجربه، سابقه کار اجرایی و کاردانی فرد را در نظر بگیرند.

وی ادامه داد: در کنار همه این موارد  حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، چرا که تأمین کننده امنیت کشور است.

انتهای پیام/63008/ح40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول